13 November 2015

SET KECANTIKAN - BUDET juga ASAS

SET KECANTIKAN SHAKLEE - 
SET BUDGET / ASAS

  
KEGUNAAN SETIAP BOTOL SET KECANTIKAN SHAKLEE  :-

VITAMIN C- Sebotol tahan 6 bulan
VITAMIN E - Sebotol tahan 4 bulan
B COMPLEX - Sebotol tahan 4 bulan

A/ Vitamin C.
Antara penemuan dermatologi baru yang terpenting adalah kuasa vitamin C untuk menangani kesan pendedahan matahari. Ia berfungsi dengan mengurangkan kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, hasil sampingan berbahaya daripada cahaya matahari, asap, dan pencemaran. Radikal bebas akan meratah kolagen dan elastin, gentian yang menyokong struktur kulit, yang akan menyebabkan kedut dan tanda-tanda penuaan.
Pastikan diet anda mengandungi banyak makanan yang kaya dengan vitamin C (antara lain sitrus dan sayur-sayuran), yang boleh menggantikan kehilangan vitamin melalui kulit. Anda juga boleh mengambil vitamin C tambahan, sehingga 500 hingga 1,000 miligram sehari, berdasarkan AAD. Digabungkan dengan vitamin E, makanan tambahan vitamin C juga boleh melindungi kulit daripada sinar matahari.

B/  Vitamin E.
Kajian menunjukkan bahawa, seperti vitamin C, antioksidan kuat ini membantu mengurangkan kesan-kesan berbahaya daripada matahari pada kulit. Menurut kajian yang diterbitkan oleh AAD, mengambil 400 unit vitamin E setiap hari dikatakan mampu mengurangkan risiko kerosakan matahari kepada sel-sel dan juga mengurangkan penghasilan sel-sel yang menyebabkan kanser. Beberapa kajian menunjukkan bahawa apabila vitamin E dan A diambil bersama-sama, menunjukkan pengurangan 70% dalam karsinoma sel basal, satu bentuk biasa kanser kulit.

Vitamin E juga boleh membantu mengurangkan kedutan dan menjadikan kulit anda kelihatan dan berasa lebih lembut. (Walaubagaimanapun, perlu berhati-hati, beberapa kajian memberi amaran bahawa dos besar vitamin E boleh memudaratkan. Kekal dengan 400 unit antarabangsa setiap hari atau kurang untuk berada di pihak yang selamat.

C/ Vitamin - B Complex
Apabila berbicara tentang kulit, vitamin B yang paling penting adalah Biotin, nutrien yang membentuk asas kulit, kuku, dan sel-sel rambut. Tanpa jumlah yang mencukupi, anda mungkin berakhir dengan dermatitis (satu reaksi kulit bersisik gatal) atau kadangkala keguguran rambut. Kadangkala kekurangan yang sedikit sudah boleh menimbulkan gejala. Badan anda boleh menghasilkan banyak Biotin, dan nutrien ini juga diperolehi dalam banyak makanan, termasuk pisang, telur, oat, dan beras.
Krim yang mengandungi vitamin B boleh menjadikan kulit sihat berseri-seri hampir serta-merta dan dalam masa yang sama menghidratkan sel-sel di samping meningkatkan tona kulit secara keseluruhan. Niasin, vitamin B tertentu, membantu kulit mengekalkan kelembapan, jadi kulit anda kelihatan lebih gebu dan kelihatan lebih muda dalam masa enam hari. Ia juga mempunyai ciri-ciri anti-radang untuk menenangkan kulit kering, dan gatal-gatal. Dalam kepekatan yang tinggi ia boleh bekerja sebagai ejen mencerahkan bahkan meratakan tona kulit yang kotor.

Beberapa TESTIMONY dari set kecantikan..shaklee






KEPUTUSAN BIJAK DITANGAN ANDA , ANDA NAK CANTIK JOM TUKAR SHAKLEE !!!!!!!


Hubungi SID PRO anda...
Berminat nak mencari shaklee boleh hubungi saya kakina  017 2785151
#pengedarshakleeBatucaveSelayangGombak
#penghantaranposdimanasaja
#CODPinggiranbatucaves/Sri gombak / Taman Samudera / Taman Bolton






Tiada ulasan:

Catat Ulasan