13 September 2016




BERBIZ vs PARTIME

MEMANG AWESOME !!!!


Ari ni cerita tentang diri saya ..YANG BEKERJA vs PARTIME
Bagaimana saya menguruskan masa ..sedangkan saya bekerja sepenuh masa dan juga berbiz partime #SHAKLEE.
Mudah je sebenarnya kalau dah biasa dah menjadi tugas rutin ibu seperti saya yang bekerja....

Pertama yang penting mesti ada:-
> Checklist..
> Master list bagi membuat kerja2 harian..if dah rutin mesti dah hafalkan....:)
#Sila lah letak segala apa yg kita nak buat ikut turutan yea..samaada utk kerja di opis..or berbiz #shaklee
#Dah ade listing tinggal ikut je kan...insyaAllah..semua kerja boleh di selesaikan mengikut masa yang kita nak..mudah je kan..
Memang itu yang saya buat..setiap hari ...semua kerja beresss..siap..bolh restkan badan...YEAH!!!!😀😀

Kedua kena lah berdisplin gak..tau
#Wajib ikut tau..jgn main redah je...
Nak berjaya mestilah kena rajin rajinkan diri kan...Siapa lagi nak buat kalu tidak diri sendiri...😉

Tanamkan niat dihati bekerja kerana ALLAH taala.In sha ALLAH SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR..
Moga2 bertambah lah rezeki lagi bersama #shaklee-amin..

Ok dah bercerita serbe sedikit..Yurk tengok OFFER OGOS ni...
OSTEMATRIK - BELI 6 FREE 1 , BELI 2 less 5%

Berminat sila wssp pm saya ada jual shaklee
Nak joint ahli shaklee pon oleh je...
INA 017 2785151
SID 1178494

#tsunamishaklee
#pts4kekaboom
#Task56
#keluargasihatshaklee
#shakleesatumalaysia
#shakleeHALAL
#shakleeterbaikterkena

Tiada ulasan:

Catat Ulasan