13 September 2016



BILA BERBIZ DARI RUMAH.
.
MASAKKAN YANG PALING MUDAH...


Hari #2 : Resepi Masak Cepat
Lumrah bila kerja dari rumah, kerja2 rumah kena buat cepat2.


Ini lah masakan saya bila nak cepat!

#BAKSOO and geng.....#
Memang feveret anak2,my loving habby and saya gak..

Sebab apa saya kata tu masakan frevert dan mudah bagi saya,
Ini kerana mudah je..sebelum tido boleh rebus dulu ketupat..dan rendam mee hoon..
Sambal cili boleh buat awal..
yang #BEST#nya #BAKSOO AND THE GENG#boleh dibuat breakfast..lunch and DINNER...
Satu menu boleh dihidangkan dalam 3 masa...YEAH SUPER..!!!

Ni yang paling pantas PALING MUDAH bila mama penat serta busy bekerja..Ini lah penyelamat..#MENU SAJIAN YANG TERBAIK#

Saya nak tag Rose Norriah dan Nur Adila supaya mereka dapat kongsi resipi mereka..:)

Kepada yg ditag, mohon copy status ni & tag 2 rakan korang, agar kita boleh terus kongsi resepi2 best!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan