16 September 2016

BUKU MENAMBAH ILMU...JOM!!!!!!




Hi
Kkwan pe..kabo ?
Kkawan suka baca buku tak?
Buku pe ye yg disukai..๐Ÿ˜€
#buku novel..komen..motivasi diri..agama??
Semua buku saya suka ..๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Tapi lh ni saya lebih pada NUTRISI..Sebab saya jual supplmnt Shaklee..saya kena tahu apa itu Shaklee?
Dari mana masalhnya?
Bahan2 yg digunakn untuk mmbuat supplmnt ..
Bagus ke tidak..?

Image result for BUKU SHAKLEE
Image result for BUKU SHAKLEE

#SHAKLEE๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Sebut sahaja nama Shaklee pasti ramai yang pernah dengar kan? Tetapi bagi mereka yang tidak pernah mengambil kisah soal kesihatan, sudah pasti tidak mengetahui apa itu Shaklee...

Untuk pengetahuan anda di luar sana, Shaklee telah lama wujud. Lebih dari 50tahun ia di kenali di dunia. Produk-produk yang Shaklee hasilkan amat menitikberatkan aspek kebersihan, keselamatan dan keselamatan.

Oleh sebab itulah, Shaklee mempunyai beratus-ratus saintis yang menjalankan ujikaji ke atas setiap vitamin yng di hasilkan. Ujian-ujian klinikal juga turut di lakukan. Ini bagi memastikan bahawa semua produk Shaklee berada dalam kualiti dan tahap yang terbaik.

Bagi pengedar shaklee mereka akan di beri bimbingan dan tunjuk ajar mengenai produk Shaklee ini. 
Saya sebagai salah seorang SID Shaklee, kami di berikan ilmu supaya dapat di kongsikan bersama anda di luar sana. Kami bukan hanya sekadar menjual tetapi lebih dari itu. Kami juga bersedia untuk berkongsi pandangan, masalah, pendapat dan juga nasihat semua orang tidak mengira jantina.

Untuk mendapatkan maklumat mengenai produk-produk Shaklee ini, di bekalkan dengan sebuah buku PanduanNutrisi yang mana banyak maklumat mengenai produk Shaklee ini terdapat di dalamanya.

Image result for BUKU SHAKLEE

Pengisiannya sangat mengujakan. Kita boleh mempelajari serta mendalami maklumat tentang vitamin- vitamin Shaklee ini. 

Buku panduan ini sungguh bermanfaat bagi SID
Seperti saya ..

OK DAH BERSEMBNGKN .. BOSAN TK..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚


Tiada ulasan:

Catat Ulasan