13 September 2016




GAJET - KEPERLUAN ZAMAN sekarang..
TERUTAMA BERBIZ ONELINE

Macam keperluan penting sekarang ni kan...
Dulu2 tak der lak gajet cm sekarang ni, canggih2 pulak tu...boleh tergoda dibuatnya...
Dulu2 orang berniaga pi face to face,berani jer ketuk pintu umah Tetapi tidak lagi dizaman modern zaman berteknologi tinggi sekarang...#GAJET lah penghubung diantara satu sama lain dan berurusan perniagaan sperti berbiz oneline...

Gajet saya adalah 
- PC desktop di tempat kerja
- Smartphone #MI ..
Allhamdullilah dengan dua ni saya boleh update FB juga berurusan dengan customer saya..
Dua2 gajet ni memang saya guna dengan sebaik munkin untuk menjalankan berbiz oneline...
Dengan gajet ni juga saya berhubung dengan klurga , anak2 saya yang berada di asrama..

In sha allah jika diizinkan allah dengn berbiz shaklee ni saya berniat nak upgarde GAJET saya nanti...Teringin gak ngan GAJET yang canggih ...

Oklah sembng je..kng bosan pulak kan..
Mai OFFER #OSTEMATRIK ado ni...
Beli 6 free 1
Beli 2 less 5%

Nak joint jadi ahli kelurga shaklee pon boleh gak.
Mari mari...murah je yuran keahlian kami tau RM69.00je...seumur hidup tu....CAYA tak...

Berminat mai wssp pm saya jual shaklee
INA 017 2785151

Tiada ulasan:

Catat Ulasan