16 September 2016

WANITA Dengan HANGBEGnya...😄 😅




Hi...
PEREMPUAN...WANITA..MAK ADIK KAKAK..tak kira lah siapa ..
ASALKAN kata PEREMPUAN...mesti ada je HANGBEG...kecik beso...
Macam2 ada size...

TAH apa gaknya yang dibawanya...LAGI beso hangbeg algi lah banyak isinya....kan 
😉
Image result for shaklee apa dalam hangbeg perempuan
Saya pon ada hanbeg gak..
😃
APA YANG ADA DaLaM HANGBEG saya?

Jom selongkar hangbeg...cer tengok pe didalamnya..macam macam.kan...
Saya memang suka bawak hangbeg..Sebab saya berkerja ..almklumlh dok bandor.. kan...sebab mudah.nk isi pe je termasuklah supplment krim yg saya amalkn dan saya guna...

Diantara barang yg saya bawa adalah :-

Image result for herb blend shaklee

#Krim herblend.. bolh buat losyen tangan..lembut jr..klu gigit nymuk..sapu..demam pon boleh gk..krim yg mudah serap ..tidak brminyk.bebas PARABEN..iaitu bahan RACUN..


.Image result for vitamin c shaklee
#VITAMIN C....ni mmng penting dlm hidup saya..Dan ank2.. sebagai antioksidan..mngelakn demam..selesma n batuk..



Image result for b complex shaklee


#Bcomplex..mnghasilkn tenaga serta berperanaan mmbntu kemampuan berfikir...mngurangkan dari kesakitan imgrin..
Mencegah anemia..

Image result for vita lea shaklee
#vita LEA penambah tenaga segera.juga mmbekalkn tubuh badan dgn nutrisi yg secukpnya agar sentiasa sihat cergas dn bertenaga

Image result for vitamin e shaklee

#vitamin E..membantu melancarkn meredakan darah.mngendurkn otot kaki dri kekejangan. Membahayakan prises penuaan..mnghilngkn parut..

Banyak tak..nmpk bnyk kn..tapi idak ler saya bawak botol2 sekali..aja tk.muat ler hangbeg..
Saya bawa..travel.pack je ..sb mudah.. senang..

Cmner best tk..cmni lah kehidupn saya bersama hangbeg saya yg penuh dengan supplmnt untuk.kesihatan..

Bagaimana anda..pe yang anda penuhkan didalam nya..??
Ingin ikut cara saya ..ingin kesihatan yg baik..
Mai amalkan shaklee..supplment yg terbaik lagi HALAL.. SEMULAJADI selamat..

Wssp wechat saya Ina 017-2785151
Sid 1178494
Distributor sah shaklee.. distributor yg mesra pelanggan..


#tsunamishaklee#
#pts4kekaboom#
#shakleemalaysia#
#shakleehalaljimatselamat#
#shakleemurah#
#pengedardimanajua#
#pengedarsrigombkbatucaveselayang#


Tiada ulasan:

Catat Ulasan