14 September 2016

DIA LAH NYAWAKU JANTUNGKU..KAU LAH SEGALANYA..😍😍



#INSPIRASIKU - SUMBER ILHAMKU KEKUATANKU
KAU LAH SEGALA@NYA..


SUAMI / HUSBAND /ABANG /DARLING / HBY 

Gelaran yang sering kita dengar....


Ini lah keluarga ku ..nyawaku jantung hidupku..suamiku anak-anak ku penyeri hidup keluarga kami..

Dalam satu keluarga kebanyakan ada tonggak satu ketua..iaitu yang bergelar #suami..kan..
Bagi kehidupan saya...saya dah pon berkelurga bersuami dan mempunyai 3 orang anak..
Keluarga adalah kehidupan saya sekarang, kekuatan saya.
Terima kasih yang tak terhingga pada anak2ku sayang, suami tercinta kerana memahami ku...yang kekdang bz dengan berbiz shaklee..




Aku bersyukur pada mu YA ALLAH , yang telah memberikan ku seorang suami yang faham akan kerjaya ku...seorang ibu yang berkerja sepnuh masa dan berbiz shaklee...
Beruntung rasanya..suami memahami...suami tidak menhalang niat untuk berbiz...almklumlah kalau dh minat..
Sebnarnya kami berdua memang minat berniaga..cuma hajat si suami belum kesampian..adalah lah juga melakukn business kecik2lan..katering...Terimkasih sayang...terimakasih suami...tercinta...I love u sayang..muah muah..




Terimkasih pada kelurga ku terutama anak sulungku yang selalu tolong mama..hantar mama pi branch shaklee beli stok..Anak mama yang ringan tulang tolong mama...mama sayang anak2 mama..semua...along,angah,adik..I LOVE U..





Terimakasih juga pada ibuku yang melahirkanku kedunia ni dalam darah yang suka berbiz..walpon tak sekaya mana..kami tetap bersyukur..Dahulu ibu pon seorang yg berniaga makan juga...supply pada asrama sekolh dimuar dan berniaga kecik2 makan ringan...


Tanpa mereka semua tentu , saya tak sekuat ini..bukan saja suka..minat..tanpa dorongan tanpa sokongan..pasti saya tak terjebak berbiz shaklee..munkin dah terhenti sekerat jalan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan