13 September 2016




JOM PILIH LAH  SAYA 
sebagai MENTOR anda!!!

Kekwan buat pe ye sekarang?
-Kerja di OPIS...sebagai OFFICER/EXECUTIVE/KERANI?

-Kerja dirumah sebagai surirumah sepenuh masa..?
-Berniaga sendiri...bukak kedai makan/butik...?

Kekwan berminat tak nak joint ahli besar#SHAKLEE?
kEkwan masih mencari2 #mentor yang berjaya dalam shaklee
Kekwan nak tahu mengapa supplmnt tu penting untuk badan kita?
Supplment apa yang kekwan cari?

Ni saya nak share sikit lah..saya ni bukan lah teraaa sangat dalam shaklee
Tetapi in sha allah saya boleh guide, kekwan yang ingin joint ahli shaklee dibwah susurjalur saya...
Kita berjaya sesama..dengan master2 yang lain...
Walpon saya tak seteraaa mereka...#NIAT DIHATI KITA BOLEH..
in sha allah #BOLEH...kita usaha nak #MAJU kan diri kita...
Saya boleh bantu...kekwan2..

Nak makan supplmnt kita kena tahu...asal usulnya..:)
- dari mana ia datang?
- ada tak dibuat kaji selidik yang berkali2...
- ada tak dibuktikan dengan kajian yang benar2 terbukti hasilnya bagus untuk kesihatan.
- adakah ia berkesan pada tubuh sesorang dalam jangkamasa panjang.
*semua ni ada pada #SHAKLEE...ia memang terbukti..
#SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

Saya sangat #YAKIN dengan shaklee kerana shaklee adalah satu2nya syarikat yang berani buat landmark study..
Itu sebab saya syorkan pada kekawan mengapa kita harus amalkan supplmnt shaklee..

Cmner kekwan2 terasa nak #JOINT SHAKLEE...
Jom joint ..bnyak kelebihannya tau...
- Yuran yang murah je seumur hidup RM69.00
- dapat harga ahli
- dapat bonus
- dapat pergi trip luar negara, dalam negara yang best dapat pi HAJI...
- dapat anugerah..lagi...
#BAK kata kena lah rajin...
.
JOM tukar kepada SUPPLEMNT SIHAT SUPPLMENT SHAKLEE..
PILIHAN BIJAK PILIHAN ANDA..
ANDA YANG MENENTUKANNYA..ANDA YANG PILIH...
#PILIHAN SAYA ADALAH SHAKLEE kerana saya YAKIN DENGAN SHAKLEE..

Berminat mai wssp saya INA 017 2785151
Distributor sah shaklee yang mesra pelanggan..sudi membantu anda yang memerlukan supplmnt shaklee..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan