13 September 2016






KEPERLUAN VITAMIN sewaktu BALIK KAMPUNG..
SEMESTINYA WAJIB ada...
VITAMIN SHAKLEE PILIHAN KAMI


TINGGAL beberapa hari je lagi kan DAH NAK MENYAMBUT AIDILFITRI...rasa kejap je...
Muh kita sesama lik kampung, memeriahkan lagi suasana HARI RAYA..
Rindunya...kat kampung halamanku...JDT saya datang..
Yeah yeah yeah...balik kampung...JOm!!!!!!!!!
Seronoknya bila balik kampung kan...Jumpa IBU...yang dirindui..terutama masakan ibu...

Bab balik kampung memang suka sesangat, Tetapi bab mengemas yang alamak!!!...Syukur ada anak2 yang dah besar panjang..senang sikit SAYA.. ..Masing2 packing barang sendiri...Saya hanya packing pakaian saya n suami je....kan kan...BEST tak..saya..

Setiap kali balik kampung satu kewajipan dan tak lupa memang tak lupa...selagi boleh angkut semua nak angkut ni .SUPPLEMENT HEBAT SUPPLEMNT kesayanganku..#SHAKLEE#
Ni mesti bawak...punyer...untuk kesihatan kami seklurga...
ALmklumlah kat kampung macam2 makan..perut mesti meragam punyer..BADAN biasa lah...kalu dh dari pagi berjalan sampai ke petang..makan pulak macam2 ..ADUS!!!...parah kalu tak jaga badan..mesti naik berganda ganda...

Biasanya saya akan bawa botol2 sekali..almklumlah cuti lama , lagipun dua negeri nak balik...
ANtara2 supplmnt yang saya bawak:-
#HERBLEND - krim multipurpose yang ajaib.hilang gegatal.....tidak berminyak...mudah serap, boleh buat losyen...tau
#VITAMIN C - bertindak menjada kesihatan badan..antioksidan..mengelakkan dari DEMAM,SELESMA,BATUK...
#Herbalax- mencuci usus..buang pe yang patut..jangan bagi kumpul tak elok untuk pencernaan.
#B-COMPLEX bagi tenaga..
#ALFALFA COMPLEX - mendetok...pencernaaan yang baik
#OSTEMATRIK - untuk kalsium dalam badan bagi cergas bertenaga..almaklumlah raya bnyk tempat nak pergi..karang letih lesu.

SHAKLEE- PILIHAN SAYA dan klurga..
Pilihan anda bagaimana? PILIH lah supplment yang terbaik untuk anda ...

ok lah kekawan tentu bosan kot dengar cerita saya ...ni...
Ini lah rutin saya kalau balik kampung...Banyak barang nak bwak..

Pada yang berminat dengan vitamin2 shaklee boleh je terus wssp wehchat kat saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan