17 September 2016

KISAHKU dengan shaklee 😍 😘 🌹 🌷



Assalammualaikum...para shabat...
Boleh saya tanyer ? apa yang korang buat ye selain bekerja , suri rumah?
Ada tak yang buat MLM business ? MLM yang macamana anda buat ya....

Sebenarnya saya dulu memang tak kenal pon apa tu MLM ?
Memang tak rasa minat langsung pon...
Bagaimana aku boleh  saya terjebak dengan nya ...#shaklee

Saya ni dulu mmng tak suka sangat ubat2 or supplmnt..lagi orang cakap pasai shaklee..
Mmng tk suka tak suka..almklumlh mmng tk pernah lngsung makan pe2 supplmnt..
Yang saya ada makan ubat beli kat farmasi or shoping complex..😂😂

Shaklee ??
Pe tu??
Ubat ke?
Elok ke?
MLM
.
.lagi lah tak suka..Sebab dengo banyak yang kecewa Sebab duit dilarikan..😫

Kerana ingin sihat cantik saya dpat kenali shaklee...
Satu hari saya usahaaa Fb..seorang ni.Ibu Azri tengok cm best je dia amalkn n berbiz Shaklee..
Start tnyer je psai vitamin.c..Sebab tengok cm best je..tapi harga mahal....Masa tu mana lah tau ia menjimatkan....


Pada masa tu memang muka saya pon bermasalah..almklumlh dah berumur#40an..jeragat mula naik..kusam pulak tu...sedih pon ada sebab tngok muka kekwan ada yang bersih putih..
Nak gak lawa..cm dia ..yg muda je lawa..lak tu..anak2 pon ramai..😂😂
Mula2 juai mahai gk..lama2 Termakan pujuk..beli lh gk..Cuba lh gak..
Aduh2..tergoda gk..tewas gak der pujuknnya..MEMANG TERBAIK LAH ...pujukan menjadi...Saya try dulu..ya.....😂😂

Lagi sekali..si ibu cantik manis ni pandai pujuk saya..suruh masuk kelurga shaklee ..tewas lagi..alahai ....
Sebab nk kan harga murah ..Maka terjoint terjebak juga  lh saya dlm kelurga besar Shaklee...😘😘😘. Saya jadi ahli Shaklee akhirnya...

Terimkasih mengenalkan ku pada shaklee..😍 😘



Dari mula mncuba..sendiri tengok dengn perubhaan pd diri sendiri..saya begitu Terpesona yakin dengn VITAMIN C shaklee..dan dari situ juga saya..bagi anak2 saya makn vitamin C jugak seperti saya..
Saya betol2 berpuashati dengn shaklee kerana Shaklee supplmnt yang SEMULAJADi..



Bagaimana anda..anda masih tercari supplmnt..
Jom tukar kepala shaklee..memang terbaik.
Anda takkan merasa menyesal bila amalknnya..
PERCAYA LAH shaklee the best supplmnt.


Teringin nak mmbeli/mencuba boleh terus wssp saya
Ina o172785151 - sid 1178494
Distributor sah shaklee yg mesra pelanggan


#tsunamishaklee
#pts4kebaboom
#shakleemalaysia
#shakleegombak
#shakleeselayang
#shaklerbatucaves
#shakleesupplmntselamatberkesansemulajadi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan