9 September 2016


 MENTOR KU
IDOLA KU...


IDOLA saya, saya pon tak pasti siapa idola saya yang sebenarnya..
Yang saya tahu saya suka sangat tengok mereka mereka yang berjaya didalam bidang yang diceburi samada berniaga ataupon yang berkerjaya…I LIKE ...

Paling saya suka bila tengok orang berniaga boleh erjaya dalam perniagaan.Saya sebenarnya dibesarkan didalam kluarga yang sederhana, adik beradik seramai 10 orang..

Saya mula berniaga semenjak saya dari sekolah rendah lagi…saya menjual kacang tanah yang telah digoreng sira dengan lada. Saya juga menjual AIR KRIM Malaysia…Semua ini IBU yang buat..
Setiap hari saya akan bawa pergi sekolah untuk belajar sambil menjualr…Saya seronok bila jualan saya habis..serta dapat membantu IBU tersayang mencari wang..
Ibu juga ada menerima tempahan seperti kuihmuih untuk sekolah asrama penuh di Muar,Johor..seperti kuih karipap,ketayap,pulut panggang, apam…dan lain lain.
IBU saya memang seorang yang TABAH, tak ada istilah PENAT…LETIH..GIVEUP..Ibu sentiasa berusaha memajukan diri demi kluarga…demi anak anak..
Bakat berniaga Ibu telah diwarisi oleh beberapa orang adik beradik , termasuk lah saya..memang suka beniaga sehingga lah saya terjebak dengan SHAKLEE..yang diperkenalkan oleh Ibu Azriseorang ibu muda yang berjaya..cantik, baik peramah orangnya..walpon saya belum pernah berjumpa dengannya.

Terimakasih Ibu kerana mengajar erti kehidupan pada anakmu ini…Saya sayang Ibu..Ibu adalah idolaku...
Terimakasih juga pada Ibu Azri yang memperkenalkan saya pada shakleee
Terimaksih juga pada Ibu Yusuf Dan Maryam yang sudi membantu cucu mu ini.

Beruntungnya saya mempunyai Ibu Yusuf Dan MaryamIbu Azri yang baikhati,sabar dengan karenah saya yang banyak bertanyer..mengenai shaklee..
Wlpon kedua upline saya ni jauh dimata..ia tetap dihati..jasamu tetapku kenang selamanya..

Moga2 saya boleh berjaya seperti Upline saya..berjaya dengan cemerlang gemilang...Doakan saya berjaya bersama kekawan yang lain..didalam business shaklee

#MOVE-ON,MOVE-ON#


Tiada ulasan:

Catat Ulasan