13 September 2016




MUDAH , CEPAT ..hanya dengan ENTERNET...pasti boleh

#ONE line business---Oneline coaching!!
Tu yang berlaku pada saya..
Walpon saya dan upline saya tinggal tak lah jauh sangat...
#Batu caves -> shah alam..Saya belum dapat berjumpa mereka lagi..:(
Ini kerana kami sama2 sibuk berkerja..Ini saja lah yang boleh saya lakuan..#coaching bersama UPline melalui ONEline #Wssp#
Siapa yang tak mau jumpa Upline fact to face..kan best kalu dapat coaching..sesama kan..
Saya ada beberapa #Group# yang sering membantu saya ..
Yang paling seronok masing2 saling bantu membantu..tak kira tinggi mana pangkat mereka...sernok joint rasanya...
Ini lah untung joint satu bumbung dengan #iReachGroup shaklee#
Dengan adanya internet, memudahkansaya untuk coaching kan...begitu juga anda kan..?
Sebenarnya ada pelbagai boleh coaching...#telegram,wechat,wssp#pon boleh..saya pilih #wssp# cepat pantas..
Kadang2 ada jugak master yang buat#webinar#masa tu kita boleh dengar bagi mendalami ilmu mengenai kesihatan.
iN SHA ALLAH satu hari nanti saya nak berjumpa dengan #upline saya yang sangat baikhati# Ibu Yusuf Dan MaryamIbu AzriSiti Ayu Zuati Jafri.

Ada yang berminat nak joint kluarga kami-
INA 01 2785151 SID 1178494

#azri'sgroup


Tiada ulasan:

Catat Ulasan