17 September 2016

PERMATA HATI KU YANG PERTAMA..πŸ˜ƒ πŸ˜„



Asslammualaikum..RAKAN blog rakan FB...


πŸ’–CINTA HATI PERTAMAKUπŸ’–

Inilah dia πŸ˜˜cinta hati Pertamaku..

Buahatiku..yang sulung..yang baikhati yang peramah yang ringan tulang..
PENgarang JANTUNG..

Penghipur laraaku..dalam bantera mahligaiku 
Bersama suami..#muhamad hafiizhuddin# nama diberi..lahir pada 17/12/1994 ..#ALONG#
Inilh cinta hatiku yg pertama yg mnguji kesabran kekuatanku mngajarku bagaimana mnguruskn anak..

Almklumlh orang baru kawin masa tu.. mna reti nak jaga baby..kena bangun malam tidaor tak cukup dan esok nak bekerja

Syukur allhamdullilah..saya dapat babysiter yang sangat bai hati ..pandai pulak jaga anak ..bertimbangrasa...IBU adalah pangilan nya..yang diberi oleh anakku..
Disitu lh..cinta hati saya tinggal bila saya bkerja.. allhamdullilah cinta Hati tak bnyk karenah...mudah mnjaga nya..

Dulu baby,sekarang dah bujng teruna..
Along masih lagi melnjutkn pelajaran di salah satu university.In SHA ALLAH 2018 pengajian Tamat..Along mnjadi contoh pada dua orang lagi adik adiknya..Along mudah mesra dengan siapa saja..ringan tulang..mudah tersenyum..




Along suka pada binatang..dirumah kami pon de bberapa ekor.#hamsterπŸ˜‚ kucing #maruπŸ˜‚
Along mmpunyai dua adik lagi..seorang lelaki seorang perempuan..

Itulh story saya mngenai #cinta hati Pertamaku 
Moga2 Along#Muhamad Hafiizhuddin Mispari mnjadi anak yg soleh mendengar cakap kedua ibubapa cemerlang gemilang dalam hidup juga pelajaran...πŸ˜ƒ


Berminat pada shaklee jom wssp saya:
πŸ“²πŸ“± -INA 017-2785151

Tiada ulasan:

Catat Ulasan