17 September 2016

SAYA bersama MENTOR 😍 😘 🌷 🌼 !!!



[ Saya dan Mentor ]

Salam sejahtera semua...Disini saya nak cerita lah sedikit mengenai saya dan mentor saya ...Seronok sebenarnya dapat mentror yang sesangat baik hati , walapon saya lebih tua daripada mereka , merka berdua sesangat memahami saya yang baru bak belajar..

Alhamdulillah,
Allah temukan saya dengan mentor yang baik hati, sebar aura positif dan berjiwa kental.

Mentor paling dekat dengan saya merupakan upline Shaklee saya sendiri iaitu Ibu Yusuf Dan Maryam(nenek)Ibu Azri(mak)..dua orang upline saya ni mmng baik..seronok dpatupline yg suka mmbantu.. share ilmu mngenai vitamin Shaklee.. menolong mnyelesaikan masalh anak juga cucu seprti saya yg Baru je setahun jagung dlm berbiz..😘😘





Walpon kedua duanya bekerja..sprti saya..bila saya ada masalh dlm ordr or brtnyer mngenai vitamin.. pasti upline dpt menolong dgn mnjawab seikhlashati..💖

Mentor yang selalu saya kacau,tk kira masa..upline yg sporting.. terbaik..💐
Saya beruntung dpt upline yg hebat..berbiz dlm shaklee.. moga2 kami semua brjaya dgn cemerlang gemilng..

Bagaimana anda..??
Siapa mentor anda??
Mai lah share cerita ...

Bermint mai wssp wechat pm saya 
📲-INA 017-2785151
📲-INA 017-2785151


Tiada ulasan:

Catat Ulasan