9 September 2016

3M - SET BERPUASA TERBAIK ( Pengedar Batu caves Selayang )


3m shaklee


SET BERPUASA YANG TERBAIK
ANDA CERGAS
ANDA SIHAT BERTENAGA



Menu yang paling mudah serta berkhsiat tau...Tak perlu nak masak ..Hanya buh ..tambah air shakes shakes shakes...siap..boleh terus minum..

Mai kita tengok apa itu 3 geng ni hingga ramai yang sukakannya termasuk saya sendiri semasa bersahur ..

#MEAL SHAKE#
Membekalkan multivitamin yang dieperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.
Sebagai milk booster ibu menyusu.


#PERFORMANCE DRINK#
Minuman isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan.So,takdelah rasa dahaga melampau. Juga mengekalkan kelembapan kulit. 

#ESP#
Membekalkan LONG LASTING ENERGY.Sentiasa rasa bertenaga. Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa

Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set Migthy Tripple Gem ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur.



Sekiranya berminat untuk mendapatkan  SET berpuasa SHAKLEE - 3M  ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.


Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata temaptt...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan