14 Disember 2016

PERBEZAAN VITAMIN C SHAKLEE dengan VITAMIN C DIPASARAN.

Assalammulaikum...
Hai sahabat semua....
VITAMIN C apa yang korang amalkan ya ?
Dahulu memang kakina tak pernah makan vitamin C pon...tak kira lah vitamin C apa brand..Memang tak penah makan or mengamalkannya...#BUTA VITAMIN...gitu...

Tetapi semenjak mencuba dan mengamalkan VITAMIN C shaklee NI..
RASA macam seronok lah pulak..#BEST je tau...
Mengapa?  mesti lah ada jawapannya .....


ANda nak tahu tak ..tentang Kelebihan utama vitamin C Shaklee adalah ianya sudah diformulasi dalam bentuk ‘sustained release’. Ini bermaksud kandungan vitamin C di dalam tablet ini akan dilepaskan ke dalam badan secara berperingkat-peringkat iaitu 1.5mg selama setiap jam. Ini kerana vitamin C merupakan vitamin larut air. Jika terdapat lebihan vitamin C dalam satu-satu masa, badan kita akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan ini melalui air kencing. Jadi, dengan formulasi ‘sustained release’ ini, kandungan vitamin C dalam badan dapat dikekalkan secara berterusan.




Perbezaan Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C yang lain

vitamin c shaklee

Selain itu, satu biji Vita-C ini juga mampu membekalkan khasiat yang sama seperti memakan 7 biji buah oren beserta dengan kulitnya. Sudah pasti kita tidak mampu untuk memakan buah limau sebanyak ini setiap hari, kan? Namun Vitamin C shaklee diperbuat bukan dari buah limau/oren..Ia diperbuat daripada Ekstrak jagung. Jadi selamat untuk orang yang ada gastrix makan Vitamin C Shaklee ni... Vitamin C Shaklee juga mengandungi bioflavonoids untuk meningkatkan keberkesan vitamin C itu sendiri.


vitamin c shaklee


Di bawah ini senaraikan sebab-sebab untuk kita jadikan vitamin C ini sebagai rutin harian kita :


✔Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
✔Tubuh kita akan kehilangan vitamin C  semasa melakukan aktiviti harian.
✔Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
✔Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
✔Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.
✔Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan..



vitamin c shaklee


Ini kerana ianya adalah :-

✔Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
✔Mencerahkan kulit.
✔Melambatkan proses penuaan.
✔Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.

Vitamin C Shaklee sangat  bagus untuk:

✔Meningkatkan sistem imunisasi badan.
✔Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
✔Mengatasi masalah gusi berdarah.



vitamin c shaklee


Beberapa TESTIMONY PENGAMAL VITAMIN C shaklee
Jom kita tengok sekejap...



testimony vitamin C


testimony vitamin C





testimony vitamin C

SELAMA 1 TAHUN mengamalkan VITAMIN C


testimony vitamin C


Inilah DIA  perbezaan yang paling utama antara Vitamin C Shaklee dengan vitamin-vitamin C yang lain..dan kerana perbezaan yang istimewa inilah ada beberapa pihak yang TIDAK BERTANGGUNGJAWAB yang sanggup rebranding nama Vitamin C Shaklee ni semata-mata nak mengaut keuntungan yang berlipat ganda tanpa memberikan penjelasan sebenar kepada pengguna…Jadi, anda di luar sana, jika mahu mendapatkan Vitamin C, pastikan anda mendapat hak anda sebagai pengguna…dan jangan sampai tertipu…..gunakan hak anda sebagai pengguna untuk mengetahui segalanya tentang produk.


Apa tunggu lagi....untuk lebih sihat ...

Sekiranya berminat untuk mendapatkan VITAMIN C PLUS  ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp
atau

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini;



Buat pilihan yang terpat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...

Pengedar- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan