26 Disember 2016

PENGEDAR SHAKLEE BATU CAVES SELAYANG GOMBAK


Assalammualaikum...Hai....
Saya  ingin perkenal kan diri saya yang bernama : SARINAH BTE HASHIM ibu kepada 3 orang anak juga berbiz shaklee dengan bernombor SID : 1178494. 
Saya adalah pengedar di kawasan Batu caves Selayang Gombak.Anda boleh panggil saya KAKINA saja...tu panggilan yang biasa di panggil oleh kekwan saya di opis..
Sebenarnya kakina berkerja..berbiz shaklee adalah partime saja...anda jangan risau pemintaan anda IN SHA ALLAH akan kakina tunaikan...



COD kawasan yang sering kak ina buat adalah berdekatan rumah saya seperti Pinggiran Batucaves , Taman Sri Gombak, Taman Bolton , Taman Samudera...
kakina juga ada membuat cod ditempat yang di minta oleh customer seperti Hospital selayang, Giant batu caves, setesen minyak gombak batu 6, stesen minyak selayang...dan sebagainya...
Kakina juga buat penghantran order melalui poslaju, courier services dimana saja...Anda jangan risau..barangan anda pasti selamat sampai dengan selamat ke tangan anda...


Shaklee menyediakan pelbagai multivitamin ...shaklee ada set hamil / set berpantang / set kesuburan / set kulit cantik / set resdung / set buah pinggang / 
Mereka yang mengalami masalah kanser / parkinson / gastirk / Gout / kencing manis / Darah tinggi dan lain lain...



Ada yang ingin menjadi ahli shaklee, silakan...kakina akan bantu anda untuk anda berjaya dalam berbiz..
Selain anda makan shaklee , anda juga bleh share dengan sahabt andai rakan taulan tentang kebaikan shaklee ini...Best tau...YURAN keahlian pon tak lah mahal sangat..hanya 
rm 68.90 saja seumur hidup ...




Berminat dengan vitamin shaklee or nak jadi ahli , jom wssp kakina 017 2785151
#pengedarshakleeGombakSELAYANGbatucaves
#penghantaranposdimanasaja
#codPinggiranbatucaveSrigombak
#codTamansamuderaBolton


Tiada ulasan:

Catat Ulasan