2 Mac 2017

TESTIMONI BAGAIMANA BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX


ROKOK,..dulu dulu memang lah murah
Tetapi sekarang ni harga melambung lambung  tinggi...kalau beli ayam  kat pasor pon boleh...dapat sekor...

Walapon mahal sesangat mahal harganya  pada kakina lah ... 
TETAPI pada  penghisap tegar rokok mereka tetap membeli juga..kan , walpon mereka tahu kesan dan akibatnya bila menghisap rokok.. 

BAGAIMANA NAK BERHENTI DAripada menghisap rokok ? kalau dah gitu caranya....

Jangan risau ada jalan alternatif untuk anda, jikalau anda betol betol ada niat...
Shaklee - VIVIX boleh membuat kan anda tak teringin lagi menghisap rokok, badan anda pon lebih sihat daripada sebelumnya...

VIVIX mempunyai kandungan yang bersifat antioksida yang sangat tinggi ya..Ini terhasil daripada BUAH ANGGUR MUSCADINE yang sangat tinggi kandungan RESVERATROL



Related image

Bagaimana VIVIX Shaklee membantu perokok dari berhenti merokok?

VIVIX bertindak dengan cara memulihakan semula DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel sel yang lebih sihat lagi. Sel-sel yang telah rosak akan diperbaiki dari peringkat yang lebih asas iaitu DNA.

Apabila anda minum vivix, anda akan rasa pahit dan tak suka atau kurang berminat pada rokok .Ini bermakna sel sel badan anda sedang menolak rokok yang biasa anda hisap.

VIVIX sebenarnya membantu proses dari berhenti merokok dengan cara membuang nikotin yang ada pada DNA. DNA anda telah dipenuhi oleh nikotin.Oleh itu vivix bertugas menanggalkan nikotin ..dalam DNA...

VIVIX mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi dan bertindak sebagai antioksidan yang sangat berkuasa. Antioksidan ni ibarat macam "majlis perbandaran" mengutip sampah dalam tubuh badan kita. Jadi pada perokok sememangnya badan mereka penuh dengan toksin, jadi antioksidan ini lah menjalankan tugas mengutip toksik2 yang ada. Lama kelamaan anda akan tiada rasa lagi untuk merokok..

VIVIX juga membantu memulihkan sel-sel anda yang rosak akibat radikal bebas tadi, dan menjadikan anda lebih kelihatan sihat berseri...


Jom kita tengok beberapa testimoni ..
Apa kata mereka? yang merasainya...mengamalkannya...VIVIX tonic!!

Testimoni 1

Ayah sememang nya perokok tegar..yang susah nak disusun lagi nak suruh berhenti merokok...bak kata mati hidup dengan rokok..
Tetapi ini terjadi betol2 terjadi #DARAH tinggi ayah naik...Kami semua adik beradik terlalu risaukan keadaan ayah...

Jalan terbaik kami adik beradik membelikan ayah sebotol VIVIX untuk ayah amalkan...sYUKUR ALLHMDULILLAH selepas ayah mengamalkn vivix selama 2 bulan...ayah dh berhenti merokok dengna sendirinya...

Ayah kata..rokok tak sedap lah...Padahal dia tak tau..vivix lah yang membuatkan dia berhenti daripada merokok...

Sekrang ayah 100% bebas daripada rokok...kami semua begitu gembira sekali...






TESTIMONI 2

Mak dah tua dah berumur dan berumur 63 tahun, Bayangkan lah seumur begitu masih menghisap rokok lagi...
Pada satu hari mak mengalami sakit perut yang sangat teruk...Mak tak boleh tahan...

Kasihan tengok mak...Saya suruh mak stop rokok Tetapi mak jawab mana boleh ..tak best lah kalau behenti rokok...Mak tau tak munkin punca dari hisap rokok tu lah yang membuatkan mak sakit perut ...Mak tak percaya kata kata saya...

Dalam satu hari saya beli kan mak juga VIVIX...dan suruh mak minum setiap hari 1 sudu teh...sebelum tido...Allhmdulillah mak tak banyak bertnyer...terus minum...sebabnya sedap...katanya...heeeee

Dan apa jadi lepas tu...saya macam pelik bila tengok mak sudah tak hisap rokok lagi..
Bila saya tnyer...mak tak hisap rokok ke ?
Mak jawab...rokok lah ni sudah tak sedap lah...rasa macam #HEMPEDU pahit sangat..
Saya senyum je...saya perasaaan mak pon dah nampak lebih berselera makan nasi daripada dahulu...seronok tengok mak sihat. 





TESTIMONI 3

Dahulu saya mudah terasa letih, lesu…dan kekadang migraine menyerang
Terasa badan sangat lemah…macam tak bermaya…Ini gara gara saya sememangnya penghisap tegar rokok…

Pada satu hari saya cuba vivix dari Shaklee, sebab saya tengok ramai yang mengamalknya berolehkan kesihatan yang baik…Allhmdulillah usaha juga IKHTIAR saya berhasil…sekarang saya tidak lagi ambil rokok…kesihatan saya bertambah baik…kelesuan tiada…keletihan tiada…MIGRAINE pon tiada…






Jika anda ingin berhenti dari merokok dengan cara mudah ,amalkan lah VIVIX itu yang terbaik kerana ia SELAMAT SEMULAJADI dan BERKESAN..Anda boleh hubungi saya KAKINA...ditalian dibawah or di poster2 yang ada...SEBOTOL VIVIX cuma berharga RM 503.00 sahaja...Jika anda ingin membeli 2 BOTOL , anda layak mendapat FREE MEMBERSHIP...FREE POSTAGE...

TIPS :-
Untuk mendapatkan manafaatnya yang terbaik, hendaklah mengamalkan dengan secara konsisten dan berterusan .In sha allah ada kesembuhan pada diri anda.


wssp / sms / wechat /telegram - 017 2785151 
FB : www.facebook.com/rina.ina.9693

#PengedarBatucaveSelayanGombak
#Penghantaranposdimanasaja
#CodBatucaveSelayanGombak
#CodKawasanyangberdekatan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan