Jumaat, 21 Julai 2017

TESTIMONY -BATUK KERING SEMAKIN BAIK DENGAN SUPPLEMENT

Bila dah batuk memang sesak kan...
Lagi-lagi bila diserang batuk tetapi tak senang-senang...Dah pergi jumpa doctor beberpa kali masih tak elok juga...Paling teruk bila batuk tu sampai rasa nak terkencing sakit dada lagi...seksa nya masa tu...

Anda tentu tahukan Batuk kering atau TIBI ni kalau berlarutan boleh mengundang maut pada seseorang kan..Kuman tibi biasanya menyerang paru-paru tau.Jangan ambil mudah.Walaopun dia merebak melalui peredaran darah ia juga boleh merosakkan bahagian tubuh badan yan glain seperti buah pinggang, kulit, mata ,kelenjar leher,tulang, otak dan lain-lain..Kuman tibi memerbak melalui udara,dari batuk juga bersin daripada mereka yang ada tibi.Kuman tibi kita tak boleh nampak kerana sangat halus dan hanya boleh tengok melalui mikroskop saja.

Pengalaman diri sendiri dulu pernah kena batuk yang berpanjangan...hampir sebulan juga lah...
Syukur ikhtiar dengan pelbagai macam tradisonal  ..akhirnya beroleh kesembuhan,sebab masa dulu tak kenal apa tu Supplement lagi...lagipon duduk kat kampung...masa tu...jauh pendalaman...

Kat sini kakina nak share 1 Testimony dari customer yang mengalami Batu Kering  yang lebih kurang sama dengan kakina tetapi beliau batuk sampai keluar darah...dan batuk non stop...seksa katanya...Puan Ana nama diberi..

Pada mulanya hanya biasa saja...Dari hari kehari batuk semakin menjadi-jadi...Seksa tau ...
Bayangkan lah setiap kali batuk kena pegang perut dada tahan sakit...yang paling seksa batuk keluar darah sekali....Bila pergi chek di klinik doc kata "awak menghidap batuk kering or tibi...

Berderau jantung masa tu...ingatkan batuk biasa saja...rupa-rupanya...masyallah...
Doc ada berpesan jangan makan benda berminyak..perbanyakkan minum air...Dah minum air tu tentu lah akan nak kencing je...lagi batuk...memang terkencit je ler...

Beliau amalkan ubat-ubatan yang doc bagi..disamping tu juga beliau telah mencuba membeli dan amalkan sekali dengan VIVIX shaklee...Masa mula-mula minum vivix tu ada gak kepala mula rasa pening...Tetapi beliau tetap teruskan lagi selama seminggu...minum secara konsisten..kata nak baik kan kena lah ikut cara yang betol...

Nah keputusan memang best... tau...kesan selama seminggu minum vivix...batuk ada berkurangan...seronok betol..tau...
Beliau cukup suka dan berterimkasih pada yang memperkenalkan pada dirinya..
Vivix bukan saja meredaa kan batuk yang ada..badan pon semakin sihat lebih bertenaga daripada sebelumnya

Allhmdulillah tak rugi mengenali serta membeli vivix shaklee...walaupon mahal sangat beerbaloi sekali...allhmdulillah...juga kesihatan bertambah baik...


Batuk Kering

Mengapa vivix terbaik untuk batuk kering atau TIBI?

VIVIX adalah minuman campruan botani dimana ia merupakan revolusi terbaru didalam pemakanan polifenol.Ia mengandungi campuran yang unik iaitu POLYGONUM CUSPIDATUM,ANGGUR MUSCADINE,ELDBERI EROPAH dan LOBAK UNGGU yang sangat kaya dengan POLIFENOL hingga menjadikan VIVIX sangat unik.

Polifienol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

VIVIX mengandugi RESVERATROL. VIVIX terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratorl, ia tidak mengandungi alkohol sebaliknya mengandungi bahan-bahan yang semulajadi.

*Resveratrol yang ada erbukti mampu mengurangkan pertumbuhan sel tumor paru-paru.Ia juga membantu meningkatkan imunisasi tubuh.Ia juga mampu mengurangkan inflamasi atau keradangan dan membersihkan saluran pernafasan.



VIVIX


Apa tunggu lagi...cegah sebelum lebih parah lagi
Anda ingin mendapatkan VIVIX boleh hubungi kakina dengan no telephone dibawah ni...
Untuk mendapatkannya dengan harga yang murah anda boleh joint ahli shaklee...atau Beli 2 botol anda terus mendapat keahlian dengan PERCUMA....free postage...
Sebotol VIVIX berharga RM 475.00 saja...tidak mahal berbanding penyakit yang anda alami...

Ikhtiar adalah yang terbaik untuk anda...sayangi lah diri anda juga keluarga anda..

Sekiranya berminat untuk mendapatkan  VIVIX   ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp


2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.




Penafian*
 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

3 ulasan:

  1. Asy pernah suspek tb. Terus amek vivix sebab takut sakit punya pasal. Ikhtiar la kan

    BalasPadam
  2. dulu pernah kena juga batuk berpanjangan, tapi nasib baik doktor kata batuk biasa je. masa tu takut juga sebab batuknya sampai sebulan lebih.

    BalasPadam
  3. Alhamdulilah. ikhtiar dengan vivix. In sha Allah pasti berhasil. Kandungan anti oksida yang tinggi membantu memulihkan sel dari dalam badan. Terima kasih atas info ini.

    BalasPadam