31 Julai 2017

TESTIMONY - GOUT SIHAT DENGAN VITAMIN ( Pengedar Batu caves Selayang )

Asid urik adalah bahan hasil pemecahan sel-sel tua yang mati (DNA dan RNA) yang berlaku didalam hati. Asid Urik juga dihasilkan apabila manusia mengambil makanan yang tinggi kandungan protein seprti daging. 

Protein akan diuraikan kepada asid amino dan sebbahagian asid amino pula yang berlebihan akan menjadi asid urik. Lebih mudah nak kata bahwa asid urik terjadi daripada penguraian sel yang mati serta dari makanan yang diambil.


GOUT


Kalau nak tahu berapa tahap normal asid urik yang seharusnya ada dalam darah bagi kanak-kanak apabila meningkat dewasa. Kadar kandungan asid urik pada lelaki dewasa adalah 3-7 mg/dl dan 2-6 bagi wanita dewasa.

Bila kadar itu berlebian menunjukan betapa bahayanya kerana ia akan terbentuk aid urik. Kadar yang mana melebihi tahap 6.5-7.0mg/dl ni lah akan terjadinya kristal asid urik. Bila kristal ni terjadi lah GOUT...Dan bila aras urik tinggi dalam darah selain pesakit mendapat GOUT,ia boleh gak mengakibatkan masalah BUAH PINGGANG iaitu ada batu didalam buah pinggang anda.

Bagi mengurangkan paras asid urik , kebanyakan doctor akan bagi ubat ALLOPURONOL 
( LOPURIN,ZURINOL,ZYLOPRIM). Ubat ni berfungsi untuk mengurangkan kandungan asid urik dalam darah.

Untuk pengetahuan kesan daripada ubat ni juga akan berlakunya kegegatalan kulit , perut tak sedap rasa, ada yang alergi juga..Ni bergantung pada penerimaan badan seseorang...Selain tu juga akan bagi painkiller bagi mengawal kesakitan bila sendi membengkak...


Jom kita tengok apa kata mereka semua...yang menghidap GOUT ,kembali pulih dengan supplement -vivix...


Testimony Gout



Testimony Gout



Testimony Gout


Testimony Gout



Testimony Gout



testimony Gout



testimony Gout





Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  VIVIX  ini boleh hubungi saya KAKINA :


1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini

3) Anda boleh juga membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini:-






Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...


Pengedar- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan