Thursday, September 28, 2017

ATASI RAMBUT GUGUR DENGAN SUPPLEMENT SEMULAJADI

Rambut gugur..
Ini bukan perkara biasa...mukin serious mukin tidak...
Boz ada yang tak kisah dengan masalah keguguran rambut betol tak? 
Kalau tak betol maaf ya....kalau kakina memang risau sesangat...almaklumlah wanita kan ..kan nak cantik je walapon bertudung..

Bagi lelaki mukin tidak...TETAPI pada wanita ia amat berharga sekali seandai mengalami keguguran rambut..Mukin juga ada cara terkini termoden bagi membuat rambut itu tumbuh semula...

Rambut gugur bukan saja berlaku pada orang-orang tua ya...Dizaman sekarang zaman morden ni ...kebanyakan golongan muda-mudi pon dah mengalami keguguran rambut...Ini mukin permasalahan dalam stress bekerja juga cara pemakanan dan kekurangannya NUTRISI dalam badan...

Tentu kita risau kan bila tengok rambut bersepah di lantai...bila sikat sangkut ..bila try kait dengan jari pon terikut...ni menandakan rambut tidak subur..."SEDIHnya"

"RAMBUT adalah mahkota pada semua kan. Sekiranya anda sendiri yang mengalami permasalahan ini , mukin anda dah tercari-cari petua di google kn...Ok kat sini kak ina nak share sikit bagaimana nak menjadikan rambut lebih sihat hitam...jom kita layan jap .."






Sebelum tu , kita kenali dulu beberapa permasalahan dan ...
MENGAPA RAMBUT BOLEH GUGUR...

*Penggunaan bahan kimia yang banyak. Ini terjadi pada mereka yang kerap mewarnakan rambut.
  Dengan penggunaan bahan kimia yang berlebihan ini lah menjadikan rambut anda gugur bila tiba masa nya.

*Berlakunya perubahan Hormon yang mana ini berlaku pada wanita yang hamil juga menyusukan bayi.   TIDAK DInafikan bila wanita mengandung , menyusukan anak akan mengalami permasalahan   begini. Rambut akan gugur disebabkan ketidak kestabilan hormon sehingga menyebabkan keguguran  rambut  berlaku.

*GENETIK pon boleh ada , jikalau ayah dan ibu sememangnya mengalami permasalahan begini, kemungkinan anak-anak akan menuruni juga...

*Gaya pemakanan yang tidak sihat dan tidak terkawal..

*Ni habbit wanita, memang suka dok menarik rambut. Ini terjadi bila mengikat rambut dengan ketat.   Bila rambut di ikat dengan ketat..akar-akar rambut mudah putus..maka ia boleh mengakibatkan   keguguran rambut dengan mudah.


Ada ke supplement yang baik untuk merawat dan memberikan rambut lebih sihat?

Kalau nak tau Rambut gugur berlaku pada seseorang kerana keadaan kulit kepala yang tidak subur dengan baik..

Maka untuk menyuburkan juga pertumbuhan rambut kakina suggest amalkan VIVIX tonic merah pekat yang terbaik ...Mudah saja , hanya 1 susu setiap hari ..
mudah semudah ABC...





BAHAN-BAHAN yang terdapat didalam VIVIX...





KALAU BEGITU , 
BAGAIMANA CARAnya ?  VIVIX DAPAT MEMBANTU JUGA MENGATASI RAMBUT YANG GUGUR NI?

Mari kita tengok apa KELEBIHAN nya yang menjadi pujaan ramai..

1. Ia dapat menghalang radikal bebas yang mana ia sebenarnya menjadi punca sel  kulit kepala rosak.

2. Memperbaiki keadaan kulit kepala yang telah rosak disamping itu juga ia memberikan serta mengekalkan kesihatan yang terbaik untuk anda.


3. Paling bagusnya VIVIX, ini kerana ia menyokong kesihatan kulit kepala kita dan ia dapat menyuburkan rambut.

4.Ia juga mengekalkan didalam kesihatan rambut..sebab itu lah pada sesiapa yang mengamalkan  VIVIX, rambut mereka tidak beruban malah tumbuh sihat lebat...hitam.


"KALAU nak tahu VIVIX, ini sememangnya tonic yang terbaik kerana fungsi utamanya adalah bertindak memperbaiki sel-sel dalam badan dari peringkat DNA lagi tau. Maka jangan lah berasa hairan bila seseorang konsisten mengamalkan VIVIX rambut akan kelihatan lebih sihat, no kata bermasalah didalam keguguran rambut.
Bukan saja rambut cantik, kesihatan pon baik tau...tak rugi sebenarnya bila seseorang mengamalkan VIVIX.."


MARI KITA TENGOK BEBERAPA -
TESTIMONY CUSTOMER-CUSTOMER YANG MENGAMALKAN VIVIX SEBAGAI JALAN ALTERNATIVE UNTUK SIHAT bukan SAJA UNTUK RAMBUT..malahan kesihatan yang menyeluruh.


1. TESTIMONY 
DULU UBAN BANYAK TUMBUH tetapi semenjak mengamalkan VIVIX tonic merah pekat nampak ada perubahan yang baik...wajah pon glowing2 sikit




2. TESTIMONY - 
VIVIX BUKAN SAJA UNTUK RAMBUT LEBIH SIHAT , KULIT PON SEMAKIN CANTIK -HAMPIR 2 BOTOL DAH...MEMANG best lah...







3. TESTIMONY - 
HASIL NYA BERVIVIX KULIT YANG KUSAM -TIADA LAGI   
RAMBUT YANG KERAP GUGUR pon semakin KURANG...





4. TESTIMONY
    "Sayang tengok rambut abang, cantik kan hitam kan..."
    Wah bangga nya....semenjak mengamalkan vivix, rambut suami saya lebih     berseri hitam..nampak sangat perubahannya.




Apa tunggu lagi kan...rambut bermasalah...jom try vivix...
Moga-moga dengan perkongsian ni bermanafat pada kawan-kawan yang bermasalah dialam keguguran rambut.

Sekian terimakasih..sayang-sayang...

Untuk anda dapatkan supplmnt shaklee , anda boleh hubungi kak ina 017 2785151
atau tekan sala link dibawah ini ya....kakina ada menjual shaklee secara oneline...
SHAKLEE ADALAH SUPPLEMENT yagn SELAMAT SEMULAJADI BERKESAN..
SHAKLEE TERBAIK...JANGAN RISAU SHAKLEE bukan dadah ...ya




                     
#PengedarShakleeBatucaveSelayanGombak
#Penghantranposdimanasaja
#CodkawasanyangberdekatanBatucaveSelayanGombak
#jomsihatbersamashaklees
#vivixrambutlebihsihatberseri
#vivixantioksidan


Disclaimer :
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
This product is not intended to diagnose, treat,cure or prevent any disease.

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment