Thursday, October 5, 2017

ESP - PELBAGAI RESIPI YANG SEDAP BERKHSIAT

ESP ...cmner ye nak minum...
Ada tak cara lain selain minum cmtu je...
Ada jangan risau....macam-macam boleh kita pelbagaikan....kalau tak cmni cmtu pon boleh...

ESP shaklee membantu mengurangkan kedutan, agen anti penuaan dan mengembalikan radian kulit juga kepejalan otot.

Protein yang penting didalam pembinaan sel. ESP amat membantu didalam pemulihan juga memulihkan luka serta parut-parut yang mana ia merangsangkan pembentukan semula sel kulit kita.

ASID AMINO sangat penting untuk membina otot, kuku, kulit, rambut, darah , organ , kulit dan sebagainya..Dengan pengambilan ESP secara konsisten ini adalah rasia kepada awet muda...

1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang SOYA tulin ya...tiada langsung campuran bahan lain didalamnya...

ESP adalah soya protein yang sangat berkualiti tinggi yang mana ia diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kuality protein didalam kacang soya...

ESP boleh dibancuh dengan apa saja...yang penting kena ingat no air panas ya...
....kang khsiatnya hilang pulak...

Jom kita tengok beberapa resipi dibawah ni ya....


1. Cara kakina setiap pagi...mudah paling best...
    ESP + CHIA SEED  + AIR KOSONG je....shakes2...dah boleh minum



2. ESP plain ...ni jug acara kakina buat ...selain menggunakan Chia Seed




3. ESP + SUSU SEGAR...


4. ESP + BADAM + KISMISS...
    Boleh campur air dan blend...
    Boleh juga campurkan ais kuib...jadilah smotie esp badam kismiss





5. ESP + KURMA + OAT + AIS CUIB
     Boleh buat ais blender...memang yummy...


   


6. ESP boleh juga diblend dengan buah-buahan segar seperti ANGGUR , EPAL, OREN  ATAU CAMPURKAN AIS CUIB....





7. ESP + HORLIC...ni biasa ramai yang memang buat..sebab mudah...
     kacau dulu horlic dengan sedikit air panas 
    ( sikit je tau air panas  tu..jangan banyak ) tuang air sejuk baru 
     masukkn ESP...
**ingat jangan air panas or suam





8. ESP + MADU...+AIR KOSONG- just shakes2 je , minummmm









Banyak resipi kan...mudah je kan....
Jom apa tunggu lagi...siapa nak kulit cantik, kulit bersih....yes..dapatkan sekarang dari kakina yurk...

Nak dapatkan harga murah boleh je...Jimat...tau
Jom jadi ahli shaklee...Anda nak menggunakan sendiri boleh nak menjual pon boleh...
kakina akan guide anda seperti ahli-ahli yang lain

Sekiranya berminat untuk mendapatkan ESP ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp
atau

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini;




Penafian*
Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment