22 November 2017

4 BAHAN UTAMA VIVIX YANG TERBAIK

VIVIX ...Menjadi bualan ramai di atas sebab harga yang mahal...
Rata-rata kata mahal nya..VIVIX...

Tetapi jarang kita dengar yang kata murah nya VIVIX ni...payah sekali nak dengar perkataan ni...


4 Bahan Vivix



Bila dah amalkan sendiri baru rasa baru ketahui walaupon ia mahal , berbaloi sekali membeli tau...itu sebab dia mahal dan berharga berkuality ...

MARI KITA  kenali dengan LEBIH  detail apa bahan-bahan ada didalam VIVIX ni ya...


ANGGUR MUSCADINE..



Vivix


Buah anggur yang paling besar sekali ia sesangat berbeza dengan buah anggur yang lain ..
Size nya pon kalau nak dikikut kan dua kali ganda daripada anggur biasa...

Kalau nak tahu ANGGUR MUSCADINE ni sebesar BOLA GOLF...YA betul besar tu ya...bukan omongan kosong tau...kalau tak percaya boleh cari di SUPERMARKET yang alah-alah VIP...tempat mahal2 tu ada jual...kalau nak cari kat pasor borong memang gtak ada ler...

Kalau nak tau ia bukan saja size yang besar , malah khsiatnya pon memang aummm lah..

ANGGUR MUSCADINE ni adalah merupakan anggur yang liar yang mana ia mempunyai 20 kromosom dan ia juga telah dibuat penyelidikan yang sangat lama iaitu bertahun-tahun lamanya oleh ahli saintis shaklee...

ANGGUR MUSCADINE ini telah di buktikan mengandungi lebih satu kromosom di mana para saintis mempercayai bahawa anggur muscadine merupakan satu-satunya buah anggur yang dapat mengukuhkan profil dan mekanisme polyfienol..

ANGGUR MUSCADINE sangat kaya dengan sumber RESVERATROL, juga mempunyai kuasa antioksidan 40x lebih tinggi lagi. Acid Gallic, catechin dan epicatechin adalah phonelik yang mana banyak terdapat pada bijinya.

ANGGUR MUSCADINE - mengandungi:-
a. POTASSIUM untuk kekuatan otot , mengelakkan serangan angin ahmar , menjaga kesihatan jantung dan meningkatkan dan meningkatkan keupayaan sistem saraf

b. FIBER untuk mengelakkan sembelit dan melancarkan sistem pencernaan.

c. Vitamin C  untuk menguatkan sistem imunisasi juga awet muda yang sangat tinggi

d. Mempunyai resveratrol semulajadi - antioksida yang kuat dengan bahan anti kanser




LOBAK UNGGU


Vivix

Merupakan tumbuhan yang tumbuh liar di Afghanistan semejak 5000 tahun dahulu. 
Ia merupakan sumber terbaik VITAMIN A, yang mana  ia turut mengandungi PHYTOKIMIA termasuk karoteniod, phenolik,polycetylenes, isokumarin dan juga sesquiterpens.

Anthocyanins lebih dikenali sebagai antioksidan utama didalam lobak unggu yang warna unggu-kuning dan ungu oren. Kandungan anthocyanins didalam lobak unggu kuning adalah kadar tertinggi berbanding unggu oren.

Anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi dimana sebgai antioksidan , anti keradangan , anti mikrobial dan juga anti karsinogen.

Ia jua turut memberikan kesan positif pada saluran darah , platler dan lipoprotein yang berkebolehan untuk mengurangkan risiko #penyakit jantung koronori

Adanya asid KLOROGENIK yang manamerupakan antioksidan yagn oaling banyak terdapat didalam semua jenis lobak. ASID KLOROGENIK ini dipercayai bertanggungjawab dalam mengurangkan #DIABETES yang mana ia sering dikaitkan dalam pengambilan kopi

Lutien memberperlindungan dari berlakunya kanser usus.




POLYGANUM CUSPIDATUM ..

Vivix


Ia lebih dikenali sebagai JAPANES KNOTWEED yang mana di kebanyakkn penduduk China mengamalkannya sebagai rawatan taradisonal seperti Demam kuning , tekanan darah tinggi , kesihatan usus, bagi menjaga kesihatan jantung dan bagi wanita yang bermasalah dalam ketidak stabilan period..

Ia sangat kaya dengan RESVERATROL yang mana ia merupakan agent antioksidan serta amat bermanafat bagi melawan radikal bebas. Kalau nak tau resveratrol ni bertindak sebagai anti kulat, anti radang, anti bakteria , anti kanser, melindungi hati .

Ia juga berguna untuk dalam permasalahan salur dara yang sempit , dimana ia membantu merawat masalah ED ataupon  mati pucuk dikalangan lelaki. Mati pucuk ia berkait dengan salur darah yang agak sempit ataupon tersumbat sehingga mengakibatkan lelaki mati pucuk..

Ia juga boleh meningkatkan metabolisme. Dimana bila metabolisma mula menurun badan kita akan mula naik...Itu sebab ia amat sesuai untuk mereka yang ingin slim atau berdiet.



ELDERBERRY EROPAH

Vivix

Ia merupakan sejenis tumbuhan yang mana tumbuh dikawasan lembap diserata Eropah dan Amerika Utara. 

Ia juga mengandungi sumber anthocyanins yang mana ia lebih hebat iaitu 3 kali ganda lebih hebat jika nak dibandingan dengan karotenoid.

Anthocyannis ni bertindak sebagai anti-radang serta mengurangkan simptom seprti sakit otot, sakit  yang mana berkaitan dengan selsema atau influeza.

Ia turut memiliki flavanoids yang mana mempunyai ciri antioksidan yang sangat kuat , ia dapat mengukuhkan sistem imun badan bagi melawan jangkitan virus juga bakteria.

Ia juga mengandungi Vitamin A, B, C serta nutrien lain seperti asid amino, karotenoid, tannin serta rutin bagi kesihatan yang sangat baik..semua vitamin yang ada didalam elderberry ini berperanan dalam menguatkan sistem imun bagi melawan jangkitan virus dan selesma , jangkitan yis, asthma , batuk , sesak dada juga kencing manis.

Ia juga dapat merendahkan tahap kolestrol serta menghalang oksidasi kolestrol LDL .

Elderberry lebih berfungsi sebagai antibiotik semulajadi dimana ia turut mampu memberikan perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan jantung, mengurangkan strees , mem[erbaiki penglihatan dan juga penghadaman..

Itu lah 4 bahan utama VIVIX...Anda tentu puas hati dengan penjelasan saya kan...
Apa tunggu lagi...jom


Sekiranya berminat untuk mendapatkan  VIVIX   ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp


2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.





Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi
penghantaran POS dimerata tempat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan