15 Februari 2018

5 BAHAN UTAMA YOUTH SKINCARE SHAKLEE

Hai ,
Salam sejahtera semua....selamat bercuti pada yang bercuti...relax kan minda...relaxkan badan...spend lebih masa sikit dengan keluarga...

Ada yang berminat nak tahu tentang bahan-bahan semulajadi #YOUTH...new skincare shaklee ni...

Mari kakina explint 5 bahan utama yang pasti ramai nak tahu kan...pasti teruja dengan YOUTH betoi tak...untuk pengetahuan semua product kecantikan YOUTH dari shaklee ni langsung tidak diuji terhadap mana-mana HAIWAN pon tau..

Kalau nak tahu bahan-bahan YOUTH  ni semua adalah daripada bahan-bahan yang semulajadi selamat tau. Ia sesuai untuk semua jenis kulit ya...bukan calang-calang product kecantikan tau...

Bahan-bahan YOUTH semuanya adalah semulajadi yang mana ia terdiri daripada MUSCADINE  GRAPES, LOTUS JAPONICUS , APPLE STEM CELL EXTRACT, SCHISANDRA CHINENSIS FRUITS EXTRACT, VITAL REPAIR + COMPLEX.


Bahan Utama Youth Skincare



JOM KITA KENALI lebih dekat lagi tentang 5 bahan UTAMA YOUTH shaklee ni...


Bahan Utama Youth Skincare


1. VITAL REPAIR + Complex ...

Dimana ia mempunyai pelbagai paten yang memberikan NUTRIEN antioksidan juga vitamin-vitamin yang penting bagi menghalang radikal bebas yang sentiasa merosakkan kulit  wajah seseorang , ia juga bagai menggalakkan tumbesaran sel kulit yang sihat lagi..



Bahan Utama Youth Skincare



2. LOTUS JAPONICUS 

YOUTH Complex yang masih dalam proses paten, ia digabungkan dengan Louts Japonicus, mengaktifkan protein Youth sangat penting dalam proses penjanaan semula sel untuk menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin juga fibrilin.  

Youth complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus juga Schisandra Chinensis Fruit Extract yang mana ni semua membekalkan lebih banyak lagi nutrien juga tenaga kepada kulit kita secara berstruktur. 

Itu sebab bila kita memakainya akan kelihatan muka lebih segar, tegang juga lebih kelihatan muda remaja.



Bahan Utama Youth Skincare


3. APPLE STEM CELL EXTRACT...

Satu kajian telah menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract ni befungsi mengaktifkan serta mempercepatkan pembaharuan sel kulit agar kulit lebih kelihatan muda .

Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit agar, kulit wajah lebih berseri , segar dan lembut...


Bahan Utama Youth Skincare


4.SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT..

Ia biasa digunakan sebagai HERBA di China, Jepun juga Korea..Di negara-negara seperti China, Jepun juga Korea biasa mengunakkan nya untuk melegakan keradangan serta menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. 

Itu sebab ia sangat bagus untuk kulit, serta amat sesuai untuk semua jenis kulit. Herba Schisandra ni juga berfungsi sebagai menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dimana ia adalah vitamin semulajadi juga antikosidan.


Bahan Utama Youth Skincare


5. MUSCADINE GRAPE

Sepertimana kita tahu Muscadine Grape ni ada polifenol..Polifenol yang ada masih dalam paten yang mana ia melindungi serta memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama bagi menghalang kerosakan kolagen dan elastin. 

Bila kita sebagai pemakai YOUTH kulit kita akan lebih GLOWING, AWET MUDA...lagi tau..



SET YOUTH SKINCARE - SHAKLEE
Tadaaa!!!!

Youth Skincare Shaklee


Dengan kata memang best tau...bila menggunakan #SET YOUTH SKINCARE...Set Youth skincare ni memang istimewa kerana ia terdiri daripada bahan-bahan yang semulajadi dan ia mampu merawat masalah kulit yang bermasalah...nak cantik nak glowing nak gebus nak muda....Jom YOUTH...

Keputusan adalah ditangan anda semua...

Sekiranya berminat untuk mendapatkan YOUTH  SKINCARE SHAKLEE  ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp



2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.




#Youthshaklee
#YouthSemulajadi
#Youthskincare
#YouthLookYoungerLonger
#pengedarBatucaveSelayanGombak
#penghantaranposdimanasaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan