Thursday, May 21, 2015




Zinc Complex dan Testimoni..
Seronok tak terkata sis ni..apabila rambut yang gugur waktu bersalin dah tumbuh semula
Berkat rajin mengamalknya dengan konsisten..ni lah hasilnya

Berminat boleh wssp saya ina 017 2785151
shaklee SID : 1178494

Monday, May 11, 2015



ALFALFA SHAKLEE...
JOM KITA TENGOK PERBEZAAN ALFALFA DI KEDAI dengan ALFALFA SHAKLEE..
APA PERBEZAANNYA ????
> Alfalfa shaklee diberikan jolokan dengan gelaran RAJA SEGALA TUMBUHAN KERANA khasiatnya..
> Akar tunjannya tumbuh sedalam 20 kaki kedalam tanah yang mampu membuatkan alfalfa mampu menyerap pelbagai jenizs zat dan mineral..
> Sebagai penawar semulajadi..

ALFALFA SHAKLEE ..ibarat macam jamu moden untuk wanita masa kini..
ibarat macam KACIP FATIMAH...memang terbaik...
Inginkn info lanjut..jom ringan2kan jari jemari anda wssp/pm/cl saya
INA 017 2785151
SID 1178494 sedia membantu anda..

Friday, May 8, 2015




AIDIL FITRI - 2007

AIDIL FITRI - 2008

AIDIL FITRI - 2009

AIDIL FITRI - 2009

AIDIL FITRI - 2010

       AIDIL FITRI - 2011

AIDIL FITRI - 2012

AIDIL FITRI - 2013

AIDIL FITRI - 2015

AIDIL FITRI - 2016

KENANGAN BERSELFI KAMI SE KELUARGA  DIPAGI SETIAP HARIRAYA !!
2007 - 2016
KELUARGA KECIL kami..

Moga2 kami sekuarga berada didalam keadaan yang sentiasa sihat wlafiat..dengan izin ALLAH..
AMIN...YA ROBBALLAMIN


Thursday, May 7, 2015


 KELUARGA BAHAGIAKU - MISPARI & SARINAH ..

Perjalanan hidupku yang telah dikurniakan 3 permata hati pengarang jantungku..ni lah penawar hidupku dikala sunyi....Abahmama sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak..sentiasa berjaya dalam pe jua yang dihajatkan..

ALONG - MUHAMAD HAFIIZHUDDIN 
ANGAH - MUHAMMAD AZHARUDDIN
ADIK - SITI NUR'AZIILAH 




ASSAM LAKSA !!!!!!
Memang frvt saya..kalau boleh hari hari nak makan..tak tau lah mengapa suka sesangat dengan menu ni...
Beli mahal..sepeket RM 4.50 lebih baik buat jimat.bukannya payah pon...kejap je....
sekurga boleh makan boleh ulang2 makan..
Seronok buat bila der yang makan...

Peminat tegar assam laksa..YES, I LIKE..
Nak order pon boleh...cuma wssp/cll saya
SARINAH - HP: 017 2785151


GLA COMPLEX yang AWESOME!!!!  memang dibuat khas untuk golongan wanita terutama yang  menghadapai masalah -masalah yang sering dialami....sepertimana kitaran haid..masalah inginkan zuriat..kecutkan cyst..
 GLA COMPLEX..dapat menolong jika kita mengamalkannya dengan kosistent...juga menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh kaum wanita..mengapa saya mengatakan GLA baik kerana bnyak faedah2nya ..sepertimana
- Membantu memperbetulkan kitaran haid yang tidak teratur
- Membantu meningkatan kesuburan bagi yang inginkan permata hati
-Dapat mematangkan hormon
- Mengecutkan cyst / fibroid
- Memperlahankan proses penuaan

Pada yang inginkan info lanjut boleh wssp/pm/sms/cl saya >
 SARINAH - 017 278 5151
SID 1178494 ..


Sunday, May 3, 2015




ANAK ANAK KECIL PENEMAN or TEMAN SEMBANG ANAK BUJANGKU DI UNIVERSITY
Inilah dia anak anak kecil yang sentiasa dibawa kesana kesini...tuannya di University maka anak anak kecil pon study jugak...tuannya balik rumah..anak anak kecil follow balik gak...kehulu kehilir..Kawan sembang malam malam bagi hilangkan stress..

MUHAMAD HAFIZUDDIN BIN MISPARI bersama sama anak anak kecil ( HAMSTER ) yang dalam sangkar biru tu lah teman dari first sem hingga kini...



# SHAKLEE OMEGA GUARD - OFFER MAY' 2015 #

- Diekstrak daripada ikan laut air sejuk, bukan dari hati minyak ikan.
- Mengandungi kadar EPA dan HDA yang tinggi.
- 3 kali tumpat daripada ketumpatan hati minyak.


Manafat dari pengmabilan konsitent  Omega Guard adalah 
- Meningkatkan kesuburan
- Meningkatkan fungsi otak bayi dalam kandungan
- Mengawal kolestrol
- Memelihara kecantikan
- Membakar lemak dan mengawal berat badan


ANDA BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA DITALIAN DIBAWAH INI
017 2785151 - INA
SID  1178494 






# ESP SHAKLEE - AWESOME memang terbaik !!!!
Mengapa saya mengatakan terbaik kerana ESP shaklee
- Protein lengkap mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel.
- Protein adalah amat penting dalam pembinaan tubuh badan kita, terutama kepada janin dan bayi yang sedang membesar.
- Membekalkan tenaga.
- Memberikan rasa kenyang
- Kulit muka cantik, halus, gebus dan berseri.
- Membant hilangkan parut jerawat di muka
- Mengawal paras kolestrol
- Menyokong kesihatan jantung dan prostat

ESP SHAKLEE sesuai untuk semua golongan - terutama pada yang inginkan slim kurus cantik
Para pelajar amat perlukan ESP kerana bagi menambahkan tenaga agar segar cergas sewaktu belajar.


ANDA BERMINAT BOLEH wassp/cl/sms/pm saya
SARINAH - HP: 017 278 5151
SID 1178494 mesra sedia membantu pada yang memerlukan bantuan. 




Saturday, May 2, 2015

Majlis Perkahwinan Kak Ain!! :D #20150502




Majlis Persandingan Kak Ain dan Abang Syafiq. Kami sekeluarga mendoakan kebahagiaan hingga ke Jannah. Cepat cepat dapat baby yeeeeee~ Woooooooo

Shaklee Advanced Joint Health Complex








AJHT Memberikan manfaat kepada sendi anda dalam 3 cara.
- Menyokong keselesaan sendi
- Memelihara tisu penyambung yang sihat
- Meningkatkan kesan kusyen

HUBUNGI SAYA JIKA ANDA MAHU SENDI YANG SIHAT DAN KUAT!! WAAAAA~

SARINAH - 017-2785151

Gelagat Kami




Inilah mama saya dan kedua dua abang sayaaaaaaaaaa~ . Nama ibu saya Sarinah bt Hashim. Saya Siti Nur'Aziilah bt Mispari. Abang saya pula Muhamad Hafiizhudin bin Mispari dan Muhammad Azharuddin bin Mispari. Inilah kami sentiasa happy dimana sahaja kami beradaaaaaa~!! woooo!!

Kenangan


Penjaga setia kami semasa kecil. Ibu Liza dan Bapa Sharif yang sangat baik hati. Kami akan kenang jasa yang menjaga kami sewaktu kecil. Ibu Bapa kami sangat baik dan sentiasa beri apa yang kami mahu. Kami berasa sangat gembira apabila bersama mereka. Kami mendoakan kedua IBU BAPA ANGKAT kami sentiasa sihat walafiat di sana. Pabila ada kelapangan kami akan datang ziarah.

Ibu Liza dan Bapa Sharif yang kami sayangi!! Walaupun kami ada ibu bapa yang sebenar, kami tetap menanggap mereka berdua sebagai ibu bapa kami... kerana mereka kami dapat membesar seperti sekarang dan menumpang kasih sewaktu kecil semasa ibu bapa kami bekerja. I LOVE YOU!!

Shaklee Vitamin C

                               

                                

                                 


                                 


 SHAKLEE VITAMIN C DAN TESTIMONY!!

- Merangsang penghasilan kolegen dari dalam kulit
- Mengecutkan jerawat
- Mencerahkan muka
- Menegangkan kulit
- Mengukatkan sistem imunisasi
- Mencegah barah dan penyakit kronik yang lain

* Vita C juga boleh dibuat untuk maskara

JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MEMILIKI VITA C ANDA BOLEH HUBUNGI:-

SARINAH - 017-2785151