2 Mac 2017

TIPS BERHENTI MEROKOK TANPA UBAT

Salam sejahtera semua....sepertimana kita tahu sekarang ni bukan saja lelaki yang menghisap rokok...Golongan wanita pon ada juga yang hisap rokok kan...Tak tau lah apa yang syok nya bila dapat hisap rokok sehingga ramai yang berbuat demikian, Walaupon mereka tau menghisap rokok tu membahayakan kesihatan diri juga orang di sekeliling nya..

Jikalau kita pergi mana je..tak kira di Mall, Pasar , Kedai Makan atau dimana saja mesti kita dapat lihat ramai kaum lelaki sedang keasyikan menghisap rokok...sebilangannya munkin kaum wanita...





Sebenarnya , kan ramai yang sedia mengetahui bahawa menghisap rokok adalah sangat membahyakan kesihatan, cuma mereka ni saja je kot buat tak endah , dok kata enteng je tu..." nak sakit bila2 boleh sakit tak semestinya hisap rokok kan..." 

Dengan merokok ni pelbagai penyakit membahya akan timbul .Kesan negative merokok seperti biasa yang kita dengar :-

*JANTUNG TERSUMBAT..
*KANSER PARU PARU...
*STROK
*MANDUL
*CEPAT TUA

pada wanita pula 
*KEGUGURAN
*BAYI PRA-MATANG
*BAYI KURANG BERAT BADAN



Disini kakina sertakan tubuh manusia yang sememang kaki perokok...Apa jadi pada tubuh anda seandainya anda perokok tegar...





Related image


Kebiasannya perokok memang payah nak berhenti dari menghisap rokok kerana racun nikotin dah meresap pada keseluruhan urat saraf mereka sehingga lah ke SEL SEL DNA . Dan seandainya berhenti daripada menghisap rokok pon ada yang lain terjadi pula pada mereka sepertimana:

*PEMARAH - perasan marah pada orang lain mudah sangat keluar ..
*PERUBAHAN MOOD - mood yan gtak menentu boleh jadi tiba tiba beremosi, marah, gembira,gelisah
*USUS MERAGAM - krem, mual , perut kembung dan sembelit boleh terjadi..Oleh itu kena amalkan pemakan yang mengandungi serat seperti OAT.
*SAKIT KEPALA -keluarnya nikotin mengundang sakit kepala pada kaki rokok.
*KURANG TIDUR BERLAKU -ini boleh berlaku .

Kepada perokok yang sudah lama ingin berhenti merokok, boleh amalkan VIVIX dari shaklee sebagai cara mudah dengan minum setiap hari. INI kerana VIVIX bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel sel yang lebih sihat.
Jika anda seorang perokok yang menghidap KANSER, VIVIX membantu membaiki sel sel kanser jua.


Image result for vivix rokok


Bagaimana pula VIVIX membantu perokok tegar daripada berhenti merokok

*VIVIX dapat menghilangkan ketagihan NIKOTIN. Dimana nikotin adalah bahan utama dalam rokok.Bila perokok hisap rokok nikotin tu akan menyerap dalam salur darah, sehingga kedalam sel.Nikotin ni lah menyebabkan ketagihan merokok..Vivix akan mendetoskan nikotin dari dalam darah, organ ..Bila nikotin tiada , rasa ketagih pon hilang...jugak..

*Dengan pengambilan VIVIX shaklee selama 2 minggu secara berterusan , In sha allah ia boleh memberhentikan daripada habit merokok untuk selamanya . Ini kerana VIVIX akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu hisap rokok lagi.Anda akan rasa pahit setiap kali anda mencuba untuk hisap rokok.Ini bermakna sel sel badan anda sendiri menolak rokok secara automatik. Bukan itu sahaja yang anda akan dapat dimana anda akan berhenti  merokok..bahkan anda juga akan dapat memiliki kulit yang bersih serta nampak lebih  muda.

*Kenapa ? kakina kata begitu..
Ini sebab VIVIX shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda lebih nampak muda dari umur anda sebenarnya.




Image result for vivix


INI adalah buah anggur muscadine yang sangat tinggi kandungan REVESTROLNYA..



Artikel mengenai rokok dan kesan kesan pada penghisap rokok...
Moga2 dengan imej2 ni dapat memberikan kesedaran pada diri anda yang menghisap rokok..


Image result for ROKOK



Image result for kesan rokok


Related image



Image result for kesan rokok

Image result for kesan rokok


Mari kita tengok beberapa  - Testimoni insan insan yang sememang penghisap rokok dapat berhenti dengan VIVIX.

















Jika anda ingin berhenti dari merokok dengan cara mudah ,amalkan lah VIVIX itu yang terbaik kerana ia SELAMAT SEMULAJADI dan BERKESAN..Anda boleh hubungi saya KAKINA...ditalian dibawah or di poster2 yang ada...SEBOTOL VIVIX cuma berharga RM 503.00 sahaja...Jika anda ingin membeli 2 BOTOL , anda layak mendapat FREE MEMBERSHIP...FREE POSTAGE...

TIPS :-
Untuk mendapatkan manafaatnya yang terbaik, hendaklah mengamalkan dengan secara konsisten dan berterusan .In sha allah ada kesembuhan pada diri anda.


Berminat boleh terus hubungi KAKINA
wssp / sms / wechat /telegram - 017 2785151 
FB : www.facebook.com/rina.ina.9693
#pengedarShakleeBatucaveSelayanGombak
#penghantaranposdimanasaja
#CodPinggiranbatucaveSelayanGombak
#CodTamanSamuderaBoltonSelayangdankawasanyangberdekatan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan