17 April 2017

ESP SHAKLEE UNTUK GASTRIK ..BETOL KE ? ( Pengedar Batu caves Selayang )

Assalammualaikum...salam sayang semua..

Kisah benar berlaku ..yang terjadi pada saya seorang ibu hamil..#GASTRIK yang menghantui diri saya selama ini..
Kisah hidup yang sememang seorang penghidap gastrik yang terlalu lama... semenjak dari bangku sekolah lagi..tau...


Bayangkan lah bila kena gastrik memang guling-guling tau tahan sakit...menangis ..menahan sakit...

Dah pelbagai ubat-ubatan saya cuba...nak kata  ubat hospital ...tu jangan kata tak pernah...itu lah tempat persinggahan saya setiap bulan kalau tonggeng sakit

Sakit ni berterusan sehingga lah saya dewasa...dan berkahwin...Diwaktu menghamil kan anak pertama memang ada gak gastrik tu...Tetapi tidak lah teruk...saya mememang tak boleh skip makan...perut mula lah masuk angin...


Gastrik saya memang tak hilang...kalau diikutkan dah berpuluh tahun kalau di kira....tak tau mengapa ini boleh terjadi...


Pada 2015 saya sekali lagi disahkan hamil anak kedua...Nak tau bila saya buat chek-up di hospital , doctor kata saya ada kencing manis....doctor cakap " awak kena control pemakanan dan minuman awak ya " if not kencing manis akan mengakibatkan baby tak berapa sihat dan juga mukin baby akan kena kencing manis juga nanti.


Bila balik rumah saya try google cari ada tak jalan lain untuk menggelakan dari kencing manis ni berlarutan berkait pula dengan baby..Akhirnya saya terjumpa #ESP ni sangat baik untuk ibu macam saya yang hamil dan menghidapi gastrik juga kencing manis..


Saya bertekad mengamalkan ESP ni...dengan niat nanti dapat lah mengurangkan diabetes saya ...Allhmdulillah ikhtiar saya berhasil ..bukan saja bacaaan gula turun ke normal, masalah angin yang ada pon nampak berkruangan daripada dulu...Time itu lah saya rasa GASTRIK saya mula kurang menyerang...


Dan sekarang saya dh bebas dari GASTRIK....WAH memang best lah ESP...bukan saja saya lebih sihat , baby pon sihat...saya masih mengamalkan esp hingga sekarang...dan baby pon puas minum susu badan...kulit baby cantik...sekali..


Terimakasih shaklee...i love shaklee..

Terimakasih sekali lagi...


GASTRIK PULIH DENGAN ESP


Mengapa kakina cakap ESP ni bagus?
 ....mari kita ketahui mengapa..dan kenalinya dengan lebih dekat lagi...

#ESP shaklee merupakan sumber protein untuk keperluan tubuh seseorang...Ia adalah berasas soya non-GMO . Esp tidak sama dengan soya yang ada di luar sana ia...soya protein yang mempunyai 9 asid amino yang diperlukan oelh tubuh manusia. Badan kita memerlukan kesemua asid amino ni...untuk menghasilkan hormons,jus penghadaman,antibodi ,enzyme.


KELEBIHAN ESP ni pula ada banyak ya...diantaranya :
*Perbanyakkan air susu pada ibu yang hamil
*Melindungi dan menjaga rahim wanita
*Mengandungi protein yang lengkap
*Mengelakkan kencing manis
*Kulit lebih anjal dn gebus
*memudarkan jeragat
*sesuai untuk mereka yang ingin berdiet


MENGAPA ESP PALING SESUAI UNTUK PESAKIT GASTRIK
Ini kerana esp boleh mengantikan susu, ia memang bagus untuk pesakit gastrik. Selain ia membantu membina semula sel-sel di lapisan mukosa perut yang rosak dan menipis akibat makanan berasid yang kita makan.

Esp ni kaya dengan kacang soya yang terpilih, bersifat alkali dan mampu membantu meneturalkan lebihan asid hidrolik yang dirembeskan oleh kelenjar perut tadi.

Esp juga mengandungi kandungan protein yang tinggi boleh membantu dalam sistem pencernaan bekerja dengan lebih baik kerana sistem pencernaan kita mula bekerja apabila wujudnya unsur protein dalam perut.

Selain itu juga ia bagi memulihkan dan mengantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidrolik sewaktu berlakunya pencernaan.


MENGAPA BOLEH BERLAKUNYA GASTRIK pada sesorang...
GASTRIK disebabkan bila berlakunya keradangan pada lapisan mukosa perut aygn berpunca daripada pelbagai sebab diantaranya  adalah sperti :-

*Dari pengunaan ubat-ubatan yang berlebihan dalam jangka masa yang panjang , seprti ubat tahan sakit
*Merokok
*mengambil akohol
*Kopi atau minum berasid yagn lain
*Jangkitan kuman 


MARI KITA DENGAR SENDIRI APA KATA PENGHIDAP GASTRIK yang mengamalkan ESP shaklee..

penawar gastrik






gastrik pulih dengan ESP




PENAWAR GASTRIK




PENAWAR GASTRIK


ESP


Pada yang mengalami gastrik jangan tunggu lagi, sayangi lah diri anda...amalkan lah ESP memang yang terbaik untuk anda...Anda bukan saja sihat...kulit anda lebih bersih daripada sebelumnya.

Cegah sebelum parah...Ikhtiar sebelum terlambat..


Sekiranya berminat untuk mendapatkan ESP ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp
atau

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini;









Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , Taman Bolton, Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan