13 September 2016




#CABARAN BERBIZ DI RUMAH#


 Gambar SOHO

Sempena #tsunamishaklee# saya akan kongsi sedikit intisari kehidupan saya berbisnes dari rumah dengan Kawan2 diFB saya. Hari ni saya kongsi gambar SOHO saya

SOHO saya heee..sebenar saya tak ada SOHO pun, ini kerana saya bekerja #fulltime..Berbisnes shaklee adalah #partime saya..
Memang saya teringin sangat ada SOHO yang selesa ..
Biasa saya order clik clik je.. kt #desktop tempat saya bekerja setiap hari.Selain tu ,saya juga menggunakan Handphone untuk SOHO..almklumlah tu saja #gADGET#yang ada..:)

Paling penting saya dapat memberikan khidmt mesra pelanggan pada customer2 saya dengan jayanya..Dimana-mana pon boleh kan SOHO ..kan..:)

Saya nak tag 2 orang kawan saya Miqa UmmiRose Norriah untuk mereka pun sama2 buat cabaran ini.

Jom meriahkan cabaran#bisnessdarirumah!

Mai siapa nak order shaklee
Jom wssp je saya
INA 017 2785151
SID 1178494

#tsunamishaklee#
#pts4kekaboom#
#shakleemalaysia#
#shakleekedaioneline#
#shakleesentiasaselamatberkesansemulajadi#
#kelurgasihatshaklee#
#pengedardimanajua#
#pengedarsrigombakselayangbatucaves#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan