14 September 2016

HADIAH untuk terSAYANG.. 😍 😘 😚

Assalammualaikum...
Saya nak share sikit lah mengenai hadiah ni...
Sebenarnya saya tak pernah pon dapat hadiah...CAYA tak???
jangan terkejut ler,...Hadiah saya adalah KASIH SAYANG tu dah cukup buat saya.
KASIH SAYANG dari SUAMI TERCINTA..dari anak2..tersayang..
Betol TAK...

Setiap insan inginkan sesuatu IDAMAN KALBU..
saya pon ada gak hadiah untuk TERSAYANG SAYA..suami ku kesayangku...HEEE!!!

Normal lah kan siapa tak berhaja nak bagi HADIAH untuk tersayang..terutama suami ..dialah pembimbing dia lah tunggak kelurga..tampanya pasrah lah aku...
Niat dihati teringin sangat nak hadiah kan suami benda yang bernilai ..Cantik kan mewah kan..Tapi mampu ke saya nak beli ? mana duit datang?
Teringin sangat nak beli teringin2 dihati nak bagi untuk tersayang..

Hanya terpendam teringin nak beli #Tissot T-SPORT watch - entah berapa ribu lah harganya...
Lama ku idamkan...ingin gak rasa bagi hadiah untuk si Dia...
Lama sesangat si Dia tidak memakai jam ditangan...rasanya dah bertahun suamiku tak memakai jam tangan...ayooooo

Moga2 pe yang ku idamkan termakbul nanti...
In sha ALLAH dengan keizinan dari allah..dan usahaku ..
PASTI BOLEH...KUatkan usaha berbiz...shaklee pasti ku berjaya...

Jom pasang niat..AKU BOLEH...
Sabar ya sayang...satu hari nanti pasti idamankan terlaksana..


#Tsunamishaklee
#pts4kebaboom
#shakleemalaysia
#shakleeGombak
#shakleeSelayang
#shakleeBatucaves

Tiada ulasan:

Catat Ulasan