9 September 2016


ESP - SOYA PROTEIN ISOLATE POWDER
MENU WAJID DI BULAN PUASA

ESP !!!!!!!! BESTnya ...SUPERDUPER...YEAHHH

Menu setiap pagi yang saya amalkan...saya memang tak suka berkfast pepagi tak tahu mengapa.Tetapi bila dah cuba ESP ini lah peneman saya setiap pagi..sebelum menjalankan tugas-tugasan harian...

DIbulan Ramadan ni , inilah MENU wajib saya .kerana saya percaya ..ESP - dapat membekalkan sumber protein secukupnya...perut pon kenyang..badan saya pon tidak letih .
Esp adalah rendah kolestrol, rendah lemak dan kaya dengan asid amino penting ....extra bonus kulit kita pon menjadi cantik bersih tau...

Syukur alhamdullilah, bila saya amalkannya badan saya sihat, badan cergas tidak letih , walpon seharian berpuasa..seronok rasanya..macam tak berpuasa pulak..

Cmner kekwan , pe tunggu lagi..mai lah try ESP shaklee
DIJAMIN memberikan kepuasan..TAK CAYA YURK TRY!!!!!!


Wssp pm saya - distributor sah shaklee
INA 017 2785151
SID 1178494




Tiada ulasan:

Catat Ulasan