9 September 2016



INSTANBUL,TURKI...

IMPIAN YANG MENJADI IDAMANKU...
SETIAP MANUSIA ADA IMPIAN..
..

Itulah impian dihati..sampai termimpi mimpi nak pergi, tetapi hajat tak kesampaian lagi..Saya tahu selama ni memang saya TIDAK pernah pergi MELANCUNG ke luar negara...NIAT dihati IN SHA ALLAH satu hari nanti pasti ada..

Istanbul, Turki..mempunyai masjid biru yang sangat cantik penuh dengan jubin biru..mata memandang pon sejuk..memang terpegun..dengan keunikannya..BAYANGKAN lah belum pergi pon dah dapat merasainya..diri tu disana...BESTnyaaaa...
Seandai dapat tercapai impian ni, saya akan bawa bersama suami serta anak2 saya pergi kesana sambil menikmati keindahannya bandar ISTANBUL, TURKI..

Mudah2an impianku tercapai dengan shaklee..
Bagaimana dengan kekwan yang lain..kemana arah tujuan kemana arah impian anda?

Jom kita berbusiness yang mudah yang menjamin kesihatan kita bersama shaklee...


Untuk info lanjut mengenai supplment shaklee, boleh teus wssp pm saya :-
INA 017 2785151
SID 1178494 Distributor sah shaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan