17 September 2016

PENERANGAN MENGENAI SUPPLEMENT




Image result for COACHING



Salam sejahtera. para sahabat budiman...
Disini saya nak share sikit bagaimana kita nak menerangkan satu supplment pada customer..jangan ingat kita jual saja... kita lepas tangan ...tak elok tau camtu....
Kita kena jaga hati customer kean itu lah aset kita juga...
Betol tak!!!
Sebenarny...Bila bisnes online ni....kita kena sedia broaching atau soaljawab dengan pelanggan.. 



Mestila saya nak cerita kegunaan setiap produk yang dia beli, cara makan yang effective untuk kesan yg awesome....

Memang macam-macam dia tanya pasal produk shaklee...😃
Apa fungsi nya?
Apa produk yang sesuai untuk kekal bertenaga, kalau boleh tak nak makan banyak-banyak....?
Kalau makan ni ada effect apa-apa tak....

Mahal tak harga?
Tak ada offer kr ..dapat harga ahli tak klu beli?

Soalan yg biasa diajukn pd saya.


Tapi, saya suka sebab saya tau maksudnya customer atau anak shaklee ni makan vitamin yang dia orang nak beli ...


Image result for COACHING

Customer dan anak shaklee saya memang di layan baik baik..saya layan tak kira masa tak kira tempat
Kita nk berbiz one line ni kena lah ramah sikit mulut tu..TAK GITU!!!



Jom joint kami..ahli klurga shaklee ..
Best tau...yuran pon tak lh mahal sgt..seumur hidup..

Bermint mai wssp pm saya...
-INA 017-2785151

#tsunamishaklee
#pts4kekaboom
#task 54
#kelurgasihat
#shakleemalaysia
#shakleeHALAL
#shakleesentiasasihatselamatberkesansemulajadi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan