13 September 2016



SETIAP BUSINESS der 
Strategy / Target ...

Masing2 mesti ada target dan stragy kan....
Apa Target anda? Agak2 ada tak...dalam bulan#OGOS ni?
Bulan merdeka bulan yang bermakna...

Target jua strategy saya dibulan kemerdekaan ni macam2...
Saya berbiz oneline bersama #shaklee
Jadi TARGET dan strategy saya :-
> Adalah ingin kumpul seberapa banyak lagi info mengenai kesihatan
> Ingin kembangkan lagi empayar shaklee saya..
> Ingin berjaya dlm berbiz shaklee
> Ingin naik rank..in sha allah ..
Tinggal bberpa hari je lagi kan...Moga2 target serta strategy saya berjaya..
Kekawan mai sokong saya...:)
In sha allah kita semua kan berjaya...
Mai kita berDOA sesama...amin..

Mai siapa nak joint ahli keluarga shaklee,
Murah je #Yuran- RM69.00 seumur hidup...
Boleh hubungi saya:-
INA 017 2785151- 
SID 1178494


Tiada ulasan:

Catat Ulasan