9 September 2016


SI TERUNA DENGAN VITAMINYA
 SHAKLEE SEMESTINYA

ALFALFA COMPLEX + VITAMIN C -
KEGEMARANNYA..

INI anak bujang sulung saya yang masih study lagi Di University -
Namanya : MUHAMAD HAFIIZHUDDIN..

Saya nak share sikit tentang kisah anak bujang sulung saya ni..
Mukanya banyak ditumbuhi JERAWAT yang hingga meninggalkan kesan dimuka..kerap bersin kerana alahan habuk dan tidak boleh terlalu panas.Bak kata dah macam resdung..hidung gegatal...dan ia juga .SEorang yang active..bersukan...
Bila dah menjadi mahasiswa,tekanan terhadap pelajaran amat tinggi..kerap tidor lewat.

Oleh kerana itu saya pujuk anak amalkan shaklee.
#B-complex + ALFALFA + VITAMIN C# pada mulanya memang cara pemakanannya tidak teratur..kejap makan kejap lupa, 
AL maklumlah pelajar..duduk pulak jauh dari klurga..tiada siapa yang pantau..
PEMAKANan pon tidak menentu...
Tetapi dik ingat pesanan seorang ibu serta inginkan muka yang bersih..kesihatan yang sihat..
Akhirnya cara pemakanannya teratur
KESIHATAN pon bertambah baik..kurang demam, selesma..muka menjadi cerah..jerawat pon kurang.

3 gandingan adikberadik ni memang yang anak saya amalkan setiap hari...hingga kini
# ALAFLFA mendetox...mmbuang toksink dalam badan.
#Vitamin C sebagai imuniti..antioksidan, memutihkan & mencantikan kulit.
#Bcomplex - memberikan tenaga..mengurangkan stress
Inginkan info lanjut boleh terus wssp pm saya
INA 017 2785151
SID 1178494 DISTRIBUTOR sah shaklee

#Pts4kekaboom#
#Tsunamishaklee#
#shakleemalaysia#
#pengedarselayangbatucavesrawangsrigombak#pengedardimana2saja#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan