13 September 2016





UCAPAN - SELAMAT HARI RAYA kekawan..
haRI BERGANTI HARI..

Masa berlalu dengan cepat betol...kan..

Bagaimana anda , dah siap ke semua persiapan raya..?
Keperluan raya? supplement untuk bawak balik raya ada tak?
Jangan lupa tau...kesihatan perlu dijaga..almaklumlah raya cuti lama..

Persiapan saya senang je, almaklumlah anak2 dah besar panjang..dah pon anak dara,bujang...pandai pulak menyusun barang2 keperluan masing2..Jadi saya tak perlulah tergesa gesa mengemas keperluan..bawak balik kampung.

Tetapi persiapan penting yang saya perlu bawak ni, memang wajib saya bawak bila balik kampung..almklumlah cuti pon panjang kan..
Saya bawak supplemnt #SHAKLEE# yang sememangnya saya amalkan dan juga keluarga saya...
Kami inginkan kesihatan yang baik baik..lagipon raya nanti banyak makan ....

Vitamin yang biasa saya bawak adalah :-
- VITAMIN C...sebagai menjaga badan saya dan klurga agar sihat..menghindar daripada demam, selesma dan batuk.
- B complex- memberikan tenaga sepanjang hari...almaklumlah nak raya dari pagi spai petang...juga mengelakan rasa stress waktu memandu....kan jemmmm..
- ALFALFA complex sebagai mencernakan apa yang kita makan..dan bagi menghilangkan bau badan yang berpeluh...
- HERBALAX - sebagai detox...membuang yang lancar...bila makan banyak perut pon macam2 jadi nya...dengan #HERBALAX# semua kan jadi mudah selamat..
Bnyak kan supplmmnt saya...ni pon ada lagi gak..tau..saya sukaknnya kerana supplmnt shaklee banyak membantu..

Dengan shaklee juga kita boleh menjana pendapatan ,mengurangkan masalah bila ada perayaan..Itulah shaklee the best supplmnt..SANGAT MEMBANTU pada yang memerlukan..YANG PENTING RAJIN.....BETOL tak???

MAI - JOINT KLUARGA SHAKLEE...
Dengan SHAKLEE - Kita dapat menjaga kesihatan malahan dapat memberikan kecerian pada merka yang lain...yang memerlukannya..INI LAH PELUANG ANDA..
Bagaimana best kan...jom jom jom...

Berminat nak joint mai!!!!!!!!
wssp saya INA 017 2785151
SID 1178494



Tiada ulasan:

Catat Ulasan