29 September 2018

PROMOSI OCTOBER 2018- Shaklee ( Pengedar Batu caves Selayang 2018 )

September hampir penghujungnya...

October menjelang  tiba, maka bertukarlah bulan  ....sebab selepas September memang October kan...

Bulan SEPTEMBER- OFFER KALSIUM iaitu OSTEMATRIK dimana ia adalah kalsium yang terbaik untuk keperluan tulang yang memang  mudah untuk menelan tak der lah nak teguk susu...

Pada yang mementingkan kesihatan tak moh mengalami reput tulang sebelum tiba masanya...kalsium adalah yang terbaik...

Nah  itu bulan SEPTEMBER YA...Bulan OCTOBER ni bulan mencantikan kulit juga imun badan agar lebih sihat...

Bukan itu saja tau...banyak lagi ni...Meh tengok bawah nanti kakina terangkan satu persatu ...Untuk lelaki pon ada tau...bukan girl je....jeng jeng!!!!!

* VITAMIN C BELI 3 LESS 5%
* SET KESIHATAN LELAKI 
* YOUTH SKINCARE 
* YOUTH EYETREATMENT 


offer october 2018



OFFER 1 - 
 ( VITAMIN C - BELI 3 LESS 5%  )

Manafatnya Vitamin C adalah seperti ...

* Membentuk Kolagen
- Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.Kolagen sgt penting utk awet muda.

* Memperbaiki Simptom Pendarahan
-Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

* Peningkatan Sistem Imun
- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun,
pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

* Memerangi kanser
- Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

* Mencantikkan Kulit
 - Pengambilan Vitamin C hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

* Memperbaiki Insomnia
- Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

* Mengekalkan kolestrol sihat
- ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang
sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.



OFFER OCTOBER 2018


OFFER 2 - free paper beg
( SET KESIHATAN LELAKI )


OMEGA GUARD - Ia mengandungi asid lemak omega yang dapat membantu menyahkan kolestrol jahat dari sistem badan dan mencegah penyakit saluran darah seperti strok . Selain itu jua ia menguatkan sistem imun badan serta dapat mengurangkan risiko daripada kanser.


ZINC PLUS - Dengan kekurangan zinc pada sang suami ia akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk lah sperma yang abnormal, low count sperm dan penyakit prostat. Maka dengan pengambilan zinc untuk jangkamasa panjang mampu memperaiki gejala kerap kencing, kencing tak lawas atau pon masalah mati pucuk.


CoQ Trul plus - Campuran semulajadi proprietari berfungsi untuk membekalkan tenaga yang mencukupi untuk jantung berfungsi berdetik supaya lebuh kuat mengepam darah. Ia juga menghalang oksidasi kolestrol LDL, dari melekat dan memyambut salur darah. Bukan itu juga CoQ dapat memberikan kecerdasan  mental serta fizikal disamping meningkatkan kualiti sperma.


VITAMIN E - Dimana ia mengandungi 400IU dan Selenium yang dapat membantu serta memulihkan kemampuan reproduktif lelaki . Dengan pengambilan secara konsisten ia boleh meningkatkan kiraaan sperma . Vitamin E juga lebih dikenali sebagai "VITAMIN SEKS"kerna ia boleh merangsang keinginan untuk bersama dan meningkatkan kelelakian 



OFFER OCTOBER 2018


OFFER 3 -
( YOUTH SKINCARE - STARTER SET / RENEW AND MAINTAIN / INTENSIVE TREATMENT AND REPAIR SET )

** FREE TRAVEL BEG


Keistimewaan YOUTH SKINCARE adalah:-

* Mempunyai 8 patent khas
* 100% Vagen
* Kesan seawal 7 hari
* Tiada ujian keatas haiwan
* Bebas daripada 1500 bahan Kimia dan bahan berbahaya yang biasa terdapat didalam mana-mana skincare yang ada
* Sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitive
* Hypoallerganic
* Non-Comedogenic
* Dermatologist-Test
* Ophthamologist/tested ( membutikan skincare selamat untuk mata,tak merengsakan walaupon mata yang sensitive)



Apa rangakaian yang terdapat di dalam YOUTH® Shaklee Skincare 

YOUTH Skincare Shaklee terbaru ini terdiri daripada 6 jenis produk yang sangat amazing, iaitu:


#YOUTH® Activating Serum
YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:

·Bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.
·Mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.


#YOUTH® Perfecting Skin Toner
YOUTH Toner, kulit anda kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati punca kulit kusam dan bebas dari segala pencemaran persekitaran terutamanya toksin. Ia bantu menjadikan kulit lebih berseri-seri!


#YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50
Melindungi kulit dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.


#YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser
Produk 3 dalam 1 ini yang mengandungi :

·pH yang seimbang
·Bebas sabun
·Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga
·Mengilatkan kulit 
·Menjernihkan kulit
·Menyediakan kulit untuk menghadapi dunia


#YOUTH® Advanced Renewal Night Cream
Krim malam yang dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka sewaktu sedang tidur. best sangat ni!

Campuran bahan botani ia bantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kelihatan lebih muda, lebih lembut, halus, dan glowing!
 
#YOUTH® Radiance C + E
Yang terakhir, formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini bantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga bantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Memang sangat tak sabar nak tunggu YOUTH Skincare Shaklee Produk Baru Bakal Gegar Malaysia launching. Memang akan beli punya lah! Jom bersama kami buat persediaan untuk ucap selamat datang kepada Produk Skincare Shaklee yang sangat awesome ni.


Bahan2nya terdiri daripada :-

MUSCADINE GRAPE -Polifenol Muscadine Grape berfungsi dalam melindungi dan memperbaiki DNA sel dan dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

LOTUS JAPONICUS -mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Ia membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

APPLE STEM CELL EXTRACT -Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract boleh mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut dengan lebih lama.

SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT- SECARA tradisonalnya herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

VITAL REPAIR+® COMPLEX - yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.



Jika shabat2 membeli YOUTH RADIANCE SET , anda layak membeli YOUTH RESTORING EYE TREATMENT dengan potongan 20%...


PROMOSI OCTOBER 2018



Untuk lebih mudah nak ordr Meh lah wasap kakina 017 2785151



Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman Selayang , Taman Seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi
penghantaran POS dimerata tempat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan