18 Julai 2023

PERBEZAAN VIVIX RES_V

Ramai dah kenal VIVIX tapi mukin masih ada yang belum mengenali ResV. Sebab VIVIX dah lama dipasaran manakala Res_V tak berapa lama tapi adalah lah lebih dari 3 tahun juga . Tetapi jangan tak tahu ia semua ada kelebihannya ya..bak kata bukan biasa2 ni.




Vivix mula dijual pada tahun 2008, dihasilkan secara saintifik untuk melambatkan proses penuaan di tahap selular. Vivix diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yang kaya dengan polifenol, sejenis antoksidan yang telah terbukti bertindak di tahap selular untuk kesihatan optimum.

ResV pula ialah inovasi dari Vivix, juga kaya dengan manfaat polifenol, mula available sejak awal tahun ini (2020). kita kenali keduanya dengan lebih jelas lagi ya.







Lebih detail tentang VIVIX

Energy for Life (Tenaga Untuk Kehidupan)

10% lebih berkuasa berbanding resveratrol tunggal

Memiliki 3 patent: Gabungan Polifenol, Diproses Secara Cold Filling Extraction, dan Semulajadi, Tanpa Pengawet dan Cecair yang stabil.

Dibuat daripada 4 ramuan

Digunakan untuk meningkatkan kesihatan

Dalam bentuk cecair bebas bahan kimia berbahaya, disarankan disimpan di dalam peti sejuk beku (freezer) untuk mengekalkan nutrisi polifenolnya. Jangan risau, Vivix takkan membeku kerana tidak dicampur air atau gula.

Ia mempunyai 4 bahan utama iaitu anggur Muscadine, lobak ungu, Elderberries dan Japanese knotweed (Polygonum cuspidatum)

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk

Jangka hayat setiap botol adalah selama 12 bulan

Sangat stabil, telah berada dipasaran selama 11 tahun




manakala ResV pula adalah Live Vibrantly

30% lebih berkuasa berbanding Vivix

Memiliki 6 patent: 3 patent Vivix ditambah dengan 3 patent baharu

Dibuat daripada 7 ramuan hebat yang mana mempunyai 4 bahan seperti VIVIX dengan tambahan beberapa bahan lain – buah delima, anggur Pomace, Chebulic myrobalan, anggur merah dan black current

Digunakan secara tradisi untuk mengekalkan kesihatan

Dibuat dalam bentuk liquigel , boleh disimpan pada suhu bilik saja (tak perlu freezer apatah lagi peti sejuk). Teknologi untuk mengkapsulkan ResV ni dah dipatenkan. Khas untuk mengekalkan nutrisi polifenol

Mudah dibawa ke mana-mana terutama travel

Tak perlu disimpan dalam peti sejuk

Jangka hayat setiap botol adalah selama 24 bulan

Didaftarkan secara rasmi di Malaysia dalam Bahagian Perubatan Tradisional dan Kontemporari



Ia dihasilkan Secara Saintifik . Dimana Shaklee bukanlah macam produk2 yang lain yang cuma menggunakan produk daripada kilang juga hanya tampal kata brand sendiri.

Kesemua produk Shaklee sejak dari diasaskan merupakan hasil kajian secara saintifik dengan kajian yang bertahun-tahun oleh para saintis Shaklee yang mana diantara nya spertimana dibawah ni , kakina sertakan beberapa product shaklee ya,

Nutriferon dihasilkan selepas kajian selama 45 tahun

Youth pula dihasilkan selepas kajian selama 8 tahun

Vivix dihasilkan selepas kajian selama 6 tahun

ResV pula dihasilkan adalah pembaharuan daripada Vivix

Itulah Shaklee. Kalau tak saintifik, bukanlah Shaklee namanya. Semua hasil kajian sains di Shaklee adalah diterajui oleh ahli sains bertaraf dunia




Ia juga product yang mesra alam yang mana ia berbakti pada tanah, akan mendapat pulangan yang berlipat ganda. Mesra Alam adalah keistimewaan Shaklee. Shaklee mempunyai 3 keistimewaan iaitu Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.

Supplement Shaklee semua diperbuat dari alam semulajadi. Bahan- bahan diambil dari tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan yang tidak mempunyai bahan toksik. Contoh bahan ialah ekstrak Jagung untuk Vitamin C, Beri untuk VitaLea, Ikan dasar laut untuk Collagen dan OmegaGuard.




Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  dan ingin dapatkan harga ahli boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan