1 September 2023

PROMO SHAKLEE

Badan kita ni tak semestinya sihat selalu , mukin pada yang dewasa imunity lebih kuat berbanding kanak2. kerana tahap kesihatan kanak2 agak mudah dijangkiti sepertimana demam selesma juga batuk terutamanya di musim musim HUJAN dan juga alam sekitar yang tak berapa sihat. Disini kakina nak share sejenis supplement dari shaklee yang ramai suka . termasuklah kanak2 iaitu NUTRIFERON dari shaklee . Bulan ni ada PROMOTION tau..Mari baca sampai habis tentang NUTRIFERON ni..sure terminat nak cuba. NutriFeron telah menunjukkan yang ia memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi (NK) – sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun. 



NutriFeron Granules dirumus untuk memastikan badan anda berfungsi dengan baik, selamat dan semulajadi. Ia memberikan anda badan yang lebih kuat dan kesihatan yang baik.

NutriFeron Granules campuran proprietari empat ekstrak tumbuhan yang berasal daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga honeysuckle Jepun, digunakan secara tradisional untuk kesihatan umum dan menguatkan badan.

Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, seorang pakar imunologi yang terkenal di dunia, sedang mencari cara semula jadi untuk meningkatkan kekuatan badan dan meningkatkan keupayaannya untuk mempertahankan diri. Bersama-sama dengan rakan penyelidiknya, mereka menyaring, menguji dan menilai lebih 200 herba yang berbeza.





Ada 4 jenis ekstrak tumbuhan yang ada dalam Nutriferon Shaklee ni : 

Biji labu 
Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh 
Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser 

Biji Plantago asiatica 
Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun 

Honeysuckle Jepun
Menentang pencerobohan virus dan kuman 

Bunga Safflower 
Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman







Disini kakina share 8 Manfaat Nutriferon yang terbaik dan bukan biasa2 tau.

Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

Melawan kanser dan tumor – interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

Melindungi dari influenza – ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

Meringankan tekanan dan kelesuan – membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

Melambatkan penuaan – formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C – keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.
Membantu masalah Menopous – Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

Membantu masalah PMS – Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.




Kan best bulan ni OFFER, baik GRAB!! nak lagi murah kena lah bijak kan..time time offer ni lah kita REBUT.

Sekiranya ada sebarang pertanyaan berkenaan produk Shaklee anda boleh menghubungi KAKINA  atau  NAK dapatkan harga ahli boleh hubungi saya KAKINA  semua tu ada caranya - anda kena lah bijak.


1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan