4 September 2023

TESTIMONI NUTRIFERON

Hai - kalau nak bercerita tentang kesihatan badan kita ni kan bukan nya nak kata lah siapa nak sakit dah tentu tentunya semua nak sihat je. Tetapi sakit tu bukan kita yang nak semua tu secara kebetulan juga , tapi kita juga kena lah bijak memilih makanan tambahan iaitu supplement kan

Tentu ramai yang nak tingkatkan imunisasi badan tapi sebab apa? Sebab imunisasi badan yang kuat dapat membantu mengurangkan risiko kita terdedah pada penyakit berjangkit sepertimana DEMAM SELESMA BATUK  dan macam2 yang kita tak inginkan. Marilah kita berusaha untuk tingkatkan imunisasi badan kita dengan NutriFeron 




NutriFeron ni hasil daripada penyelidikan dan penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun. Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal di dunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya telah menyaring, menguji dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza.

Akhirnya, mereka telah memilih gabungan empat bahan botani berasal dari biji labu, bunga safflower, biji plantago dab bunga Japanese honeysuckle untuk campuran NutriFeron Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.

Kita tengok beberapa Feedback daripada customer2 yang memilih NUTRIFERON bagi menguatkan lagi imunisasi badan dalam permasalahan kesihatan mereka. Alhmdulillah peluang untuk sihat ada.

FEEDBACK bermasalah dengan BISUL , Apa kata mereka ?







FEEDBACK dari IBUBAPA yang anak2 mereka bermasalah kesihatan sering DEMAM, BATUK dan SELESMA . Alhamdulillah dengan mengamalkan NUTRIFERON kesihatan semakin baik - 





 















Sebelum anda mengambil sebarang suplemen kesihatan, anda dinasihatkan untuk merujuk doktor anda terlebih dahulu. Sekiranya ada sebarang pertanyaan berkenaan produk Shaklee anda boleh menghubungi KAKINA  atau  NAK dapatkan harga ahli boleh hubungi saya KAKINA  semua tu ada caranya - anda kena lah bijak.


1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan