4 Februari 2017

INGIN SIHAT CERGAS




Salam sejahteraa ..semua..
ANDA SIHAT ...anda cergas bertenaga...
INGINKAN SIHAT CERGAS BERTENAGA...mai kakina cerita sikit  mengenai bagaimana saya cergas bertenaga setiap hari...

Setiap insan INGINKAN BADAN YANG SIHAT

Bagaimana ...??


MARI LAH KITA BERSHAKLEE.!!!!
Anda pasti suka kehebatannya..kepuasannya..

ANDa ingin tahu bagaimana shaklee membantu saya menjadi lebih sihat...


Saya telah diperkenalkan kepada shaklee pada 2015, masa tu memang saya tak kenal apa itu shaklee, saya tak minat pon dengan shaklee..yang saya tak suka shaklee tu ubat...saya tak tahu pon shaklee tu supplemnt yang hebat yang terkenal dah wujud bertahun lamanya...(ALMAKLUMLAH ORANG TAK SUKA makan apa2 ubat or supplment)


Saya telah diperkenal dengan sesorang yang pada sya sangat2 baikhati..sabar.....masa tu saya teringin sangat mencuba #VITAMIN C yang dikatakan terbaik boleh menjadikan kulit cantik kulit bersih sambil tu sangat jimat..
Yang saya ingin sangat tu VITAMIN C membantu meningkatkan antibodi dalam tubuh supaya sistem imun tubuh lebih tinggi Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam

Image result for vitamin c shaklee


Lagipon vitamin C shaklee sangat jimat tau..
Kenapa ramai yang tergila-gilakan Sustained Release Vitamin C Shaklee ni? Sebelum tu kena tahu apa kepentingan vitamin c kepada tubuh badan kita ni.

Image result for vitamin c shaklee


Tubuh kita memerlukan pengambilan vitamin C setiap hari kerana sifat vitamin C yang mudah larut dalam air menyebabkan badan tidak boleh menyimpan vitamin C. Vitamin C hanya ada dalam darah manusia selama 12 jam dan dalam tempoh waktu tersebut Vitamin C 'bekerja' dengan sel-sel tubuh untuk meningkatkan keimunan dan juga meningkatkan fungsi-fungsi sel di bahagian tubuh yang lain. 




Image result for vitamin c shaklee


Lebih baik amalkan yang semulajadi daripada telan #P..if demam. Vit C adalah sahabat saya selamanya....

Tubuh kita memerlukan 500mg vitamin C setiap hari untuk untuk mencapai tahap kesihatan yang baik. Kita memerlukan vitamin C setiap hari kerana sel-sel tubuh manusia tidak mempunyai enzim guluno-lacton-oxidase yang diperlukan untuk menukar glukos kepada ikatan kimia 2-keto L-Guluno-lactone untuk hasilkan vitamin C. Tambahan vitamin c sering digunakan dan mudah rosak dalam tubuh. Oleh itu, Kita memerlukan vitamin c sama ada melalui makanan ataupun supplement.


Image result for vitamin c shaklee

Itu yang terbaik..#VITAMIN C shaklee sangat2 membantu serta mencegah daripada demam selesma..

FOR INFO - SEBOTOL VITAMIN C shaklee boleh tahan sehingga 3- 6 bulan tau..
Harga pon tak ada lah mahal mana - RM 92.50 saja pon
SEBIJI vitamin C shaklee cuma berharga 0.50 cents je BERBANDINGAN nak kena makan 7 biji buah oren setia hari...

Jom amalkan VITAMIN C shaklee , super JIMAT sekali..


Berminat nak mencari shaklee boleh hubungi KAKINA
wssp / sms / wechat /telegram - 017 2785151
FB : www.facebook.com/rina.ina.9693
#pengedarBatucaveSelayanGombak
#penghantaranposdimanasaja
#CodPinggiranbatucaveSelayanGombak
#CodTamanSamuderaBoltonSelayangdankawasanyangberdekatan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan