11 Februari 2017

6 CARA VIVIX BANTU RAWATAN PESAKIT BUAH PINGGANG


Image result for vivix buah pinggang



Sebagaimana kita ketahui ramai pesakit buah pinggang mengalami masalah didalam buah pinggang mereka untuk berfungsi kan...
Sedih dengar...ramai yang melakukan Dialsis setiap minggu...Tetapi mereka munkin tidak mengetahui ada jalan alternative untuk mewarat buah pinggang mereka....Munkin nampak mahal harganya...KHSIATNYA lagi mahal tau...

Image result for buah pinggang normal


VIVIX ..Apa itu VIVIX..?
Mengapa MESTI VIVIX ?
Ada suatu bahan yang ada didalam VIVIX sebenarnya iaitu RESVERATROL. RESVERATROL adalah sejenis antioksida- polifenol yang ada pada tumbuhan, buah buahan , bijian dan kekacang. Kulit Anggur Merah mengandungi konsentrasi resveratrol yang paling tinggi. Resveratrol bertindak sebagai 'sistem imunisasi' untuk memelihara sel-sel dariapada jangkitan virus dan bakteria.

Kajian mengenai resveratrol didalam lebih 2000 jurnal dan kajian diantaranya oleh UNIVERSITY HARDVARD, NATIONAL  INSTITUTE of AGING, NATIONAL CANCER INSTITUTE dan NATIONAL CANCER OF SINCECE...

*Merencatkan gen kanser
*Keupayaan menterbalikan kesilapan DNA
*Keupayaaan sebagai anti kanser


6 CARA VIVIX BANTU RAWAT PESAKIT BUAH PINGGANG



KOS DIALISIS vs KOS VIVIX

Yang kakina tahu kos untuk pesakit buah pinggang melakukan DIALISI adalah tinggi  sebenarnya..
Dan ada 2 sebenarnya ya...1 Dialisis AIR dan 1 lagi Dialisis Darah..

*Dialisis air -RM 2600 sebulan ya - kalau di hospital atau klinik kerajaan ditanggung sepenuhnya...itu dahulu sekarang tak tau lah ya

*Dialisis Darah - PERCUMA sahaja sekiranya dibuat di hospital ,tapi kena Q lah ya...sebab ramai pesakit buah pinggang yang ada. TETAPI kalau di swasta lebih kurang RM 250.00 sekali dialisis, seminggu kena buat 3X. Jadi sebulan lebih kurang kena RM3000.00 ( harga dahulu )

JIkalau kakitangan kerajaan untung lah ya..boleh claim semula dengan kerajaan..kalau pekerja swasta boleh claim kat SOSCO..TETAPI if kerja sendiri cm mana pulak?



Kakina bukan kata tak boleh buat dialisis, kakina cuma maklumkan kos kos yang anda akan hadapainya nanti.Kos VIVIX pula hanya RM 503 (harga runcit ) dan bila menjadi ahli pula RM 403.00 saja . 

Dalam tempoh 6 bulan anda mengamalkan VIVIX kos lebih kurang RM 2418 saja harga ahli ..Lebih menjimatkan kan..Kakina tak kata VIVIX boleh memulihkan tau...Tetapi VIVIX membantu menurunkan tahap buah pinggang yang bermasalah ya. Sekurang kurangnya ia dapat mengelakkan anda daripada terus buat DIALISIS seumur hidup. Ini kerana pesakit akan lebih bertenaga..jua.


BAGAIMANA VIVIX BANTU RAWATAN didalam SAKIT BUAH PINGGANG..

Terdapat 2 faktor yang kerap dikaitkan dengan penyakit buah pinggang sebenarnya...

1/ Keradangan sistematik 

2/ Tekanan emosi : ketidakseimbngan diantara pengeluaran radikal bebas dan kapasiti antioksidan. Tekanan oksidatif menyebabkan tisu buah pinggang semakin lemah .


BEBERAPA TESTIMONI yang ada , mai kita tengok ya..

1/ Pesakit bebas daripada buat Dialisis setalah mengamalkan VIVIX..


2/ Buah pinggang kemabli Normal ..BATU KARANG pon tiada...


3/ Bermasalah Buah pinggang BOCOR akhirnya syukur Pulih dengan mengamalkan VIVIX..

4. Bebas daripada DIALISIS..



5. Buah pinggang kembali SIHAT..Doctor pon kata semua nya ok..




6. 2 Tahun mengalami masalah BUAH PINGANG , berkat konsisten akhirnya ,.beliau disahkan sihat..




Semuga perkongsian ini bermanafat untuk pesakit buah pinggang juga untuk semua ya...Jika ada yang berkenaan dengan VIVIX atau menyertai ..shaklee boleh hubungi kakina ya..

Tips :
Untuk mendapat manafat terbaik , hendaklah mengambil secara berterusan ..secara konsisten..In sha allah ada kesembuhan pada diri anda..


Berminat nak mencari shaklee boleh hubungi KAKINA
wssp / sms / wechat /telegram - 017 2785151
FB : www.facebook.com/rina.ina.9693

#pengedarBatucaveSelayanGombak
#penghantaranposdimanasaja
#CodPinggiranbatucaveSelayanGombak
#CodTamanSamuderaBoltonSelayangdankawasanyangberdekatan















1 ulasan:

  1. fuh.. risau betul dengar penyakit buah pinggang ni. harap sangat, vivix dapat membantu mengurangkan beban mereka yang ada penyakit buah pinggang.. tq admin untuk sharing yang bermanfaat begini.

    BalasPadam