5 Disember 2018

PROMOSI DECEMBER - BULAN UNTUK CANTIK BERSERI DENGAN YOUTH ( Pengedar Batu caves Selayang )

2018 dah pon sampai penghujugnya....
Tentu ramai yang sedang mencari barang barang dengan harga murah...tak kira lah dalam apa jua..pakaian , make-up, keperluan rumah atau pon apa saja...masa ni lah merata tempat menjual dengan harga discount..

Disini kita perlu bijak memilih..jangan kata nak murah KUALITY diabaikan..Buat lah pilihan yang bijak...

Oky buat pengetahuan semua- Shaklee pon ada juga membuat OFFER tau...
Untuk sesiapa yang ingin mendapatkan SKINCARE SET #YOUTH ni lah masanya kerana YOUTH OFFER dah berlangsung..ni sempena pembukaan NEW branch shaklee di SUNWAY VELOCITY.....

Sesiapa yang dah menggunakan pasti mengambil kesempatan ni...kerana harganya memang best dan dapat FREE BIJI EMAS...yang terbaik


Promosi December


OFFER YOUTH SKINCARE - OFFER DECEMBER 



YOUTH SKINCARE OFFER

RENEW AND MAINTAIN - 
* FREE RADIANCE C + E ( harga RM4++.00 )
* FREE postage
* FREE Membership


YOUTH SKINCARE OFFER

YOUTH -STARTER SET 
* FREE postage
* FREE Magnifying Mirror



Mari kita kenali lebih dekat SKINCARE YOUTH ni...mengapa ramai yang memilih..
Mukin anda terasa ingin nak membeli.....


Keistimewaan YOUTH SKINCARE adalah:-

* Mempunyai 8 patent khas
* 100% Vagen
* Kesan seawal 7 hari
* Tiada ujian keatas haiwan
* Bebas daripada 1500 bahan Kimia dan bahan berbahaya yang biasa terdapat didalam mana-mana skincare yang ada
* Sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah kulit sensitive
* Hypoallerganic
* Non-Comedogenic
* Dermatologist-Test
* Ophthamologist/tested ( membutikan skincare selamat untuk mata,tak merengsakan walaupon mata yang sensitive)


Apa rangakaian yang terdapat di dalam YOUTH Shaklee Skincare 

YOUTH Skincare Shaklee terbaru ini terdiri daripada 6 jenis produk yang sangat amazing, iaitu:


#YOUTH® Activating Serum
YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:
·Bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.
·Mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.


#YOUTH® Perfecting Skin Toner
YOUTH Toner, kulit anda kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati punca kulit kusam dan bebas dari segala pencemaran persekitaran terutamanya toksin. Ia bantu menjadikan kulit lebih berseri-seri!


#YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50
Melindungi kulit dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.


#YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser
Produk 3 dalam 1 ini yang mengandungi :
·pH yang seimbang
·Bebas sabun
·Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga
·Mengilatkan kulit 
·Menjernihkan kulit
·Menyediakan kulit untuk menghadapi dunia


#YOUTH® Advanced Renewal Night Cream
Krim malam yang dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka sewaktu sedang tidur. best sangat ni!

Campuran bahan botani ia bantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kelihatan lebih muda, lebih lembut, halus, dan glowing!
 
#YOUTH® Radiance C + E
Yang terakhir, formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini bantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga bantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Memang sangat tak sabar nak tunggu YOUTH Skincare Shaklee Produk Baru Bakal Gegar Malaysia launching. Memang akan beli punya lah! Jom bersama kami buat persediaan untuk ucap selamat datang kepada Produk Skincare Shaklee yang sangat awesome ni.


Bahan2nya terdiri daripada :-

MUSCADINE GRAPE -Polifenol Muscadine Grape berfungsi dalam melindungi dan memperbaiki DNA sel dan dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

LOTUS JAPONICUS -mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Ia membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

APPLE STEM CELL EXTRACT -Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract boleh mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut dengan lebih lama.

SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT- SECARA tradisonalnya herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

VITAL REPAIR+® COMPLEX - yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

Apa tunggu lagi...,
meh lekas dapatkanya kerana harga sangat murah tau...

Boleh terus wasap kakina ya. http://www.wasap.my/60172785151

Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan