22 Ogos 2018

TESTIMONY - 15 TAHUN KENCING MANIS PULIH BERSAMA SUPPLEMENT ( Pengedar Batu Caves 2018 )

15 TAHUN ayah menderita kencing manis....
15 tahun juga bacaan gula dalam darah ayah tak pernah menurun semakin hari bila buat pemeriksaan mesti naik tak turun2...

Ayah dah berusaha dengan pelbagai cara...pergi hospital tu memang wajib lagi dulu ,,,tu lah rutin dia dengan mengamalkan ubat dari hospital..cuma bab bacaaan gula dalam darah tetap tak turun sehingga merisau kan kami seklurga...ubat hanya untuk membantu didalam kencing manis ayah bukan menurun bacaan gula...pelik gak ia berlarutan selama 15 tahun...payah betol nak turun mengapa ya?

Pada satu hari saya mengambil keputusan belikan ayah sebotol VIVIX ...harap-harap dapat lah bacaan gula dalam darah ayah turun..

Pada mula nya memang menolak untuk dibelikan VIVIX..boz harga memang boleh tahan..
Saya tekad..beli walauopon saya tahu gaji saya pon tak banyak mana,cukup saya nak makan sebulan...tu bukan alasanya..saya tekad walaupon saya terpaksa sukat duit belnja ....

Saya beli time OFFER sebelum ni ..allhmdulillah dipermudahkan...saya dapat harga murah dan terus jadi ahli...Saya  bagi pada ayah ...ayah senyum je...allhmdulillah ayah tidak menolak usaha saya dan minum secara konsiten...

Dalam Seminggu juga ayah minum secara berterusan...dan bila buat pemeriksaan ada berita gembira dibagitahu oleh doctor
"pakcik makan apa ni bacaan gula dalam darah dah mula menurun?
terkejut gak ayah ketika tu..bila doc cakap begitu...

Nak dijadikan cerita sebenarnya mak sentiasa pantau ayah dan buat gak pemeriksaan darah dalam gula dirumah ...mak kata semakin hari semakin turun lah bacaan gula tu..
mak kata lagi ....
"bacaan gula dalam darah sebelum ni adalah 13..
Bila mula minum sikit sikit turun ..mak juga kata bila mak monitor dalam seminggu tu...nak amik sekarang dah 7 je....

Itu yang buat doc terkejut hari tu, bila tengok bacaan gula dalam ayah turun ....
Saya pon terkejut juga bila mak bercerita dalam  wasap...cm tak percaya selama ni ayah ada kencing manis tak sembuh2..sekarang semenjak amalkan VIVIX nampak ada perubahaan ...

Moga2 ayah cepat sembuh dan aktive semula...
Saya nak ayah sihat cergas dan boleh pergi surau atau masjid macam biasa....
Terimakasih pada yang membantu..memperkenalkan VIVIX pada saya...


TESTIMONY KENCING MANIS PULIH





Disini saya share,.TONIC MERAH pekat yang ayah amalkan selalu...
Ia betol2 disukai oleh ayah ..."VIVIX Shaklee....



Hanya dengan 1 sudu teh VIVIX setiap hari , anda menikmati kesihatan yang terbaik ...
Badan lebih bertenaga....kesihatan lebih baik...

VIVIX mengandungi 4 bahan yang terbaik ..iaitu POLYGANUM CUSPIDATUM, ANGGUR MUSCADINE, ELDERBERI EROPAH dan PURPLE CARROT yang mana ia semua kaya dengan  POLIFENOL sehingga menjadikan ia begitu unik



VIVIX


4 CARA VIVIX -  MERAWAT MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS dalam menurunkan BACAAN GULA DALAM DARAH...

1. Ia mempertahankan atau mengurangkan Sindrom resistansi Insulin

VIVIX adalah antioksidan yang berkuasa membantu melindungi dan membaiki sel yang roasak, Sekirnya pesakit mengambil secara berterusan ia dapat mengurangkan Metabolic syndrome yang mengarah kepada penyakit kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.


2. Ia mengawal kepekatan gula dalam Darah.

Karbohidarat yang dicerna akan menghasilkan gula yang mana ia memberikan tenaga . Tetapi bila anda mengambil karbohidrat yang berlebihan ia akan menyebabkan kandungan gula dalam darah meningkat.

Dengan mengamalkan VIVIX , polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan penyerapan karbohidrat dalam darah  dan ia akan mengelakkan juga dari pengumpulan gula didalam air kencing ...


3. IA dapat mengelakkan kerosakkan mata , menggalakkan penyembuhan luka dengan cepat

POLIFENOL ANTHOCYANINS yang terkandung didalam VIVIX membantu dalam membaiki pengelihatan dan menyembuhkan luka dengan lebih segera.


4. MENCEGAH pembentukan PROTEIN AGE

VIVIX berfungsi melambatkan pemebentukan protein AGE pada tahap sel. Protein AGE adalah protein juga gula yang berlebihan didalam badan manusia. Ia yang menyebabkan sel-sel-sel badan menjadikan abnormal dan mengundang komplikasi penyakit kencing...


Dengan kandungan  RESEVERATROL yang ada didalam VIVIX dapat membantu meningkatkan sensitiviti INSULIN pada tubuh badan manusia dan ia juga dapat mengawal aras gula dalam darah ,sekali gus ia dapat mengelakan penyakit KENCING MANIS..


Oleh itu kita sebagai ahli kelurga berikan lah sokongan pada pesakit dan ikhtiar lah dengan cara yang terbaik untuk mereka sihat...In sha allah dengan VIVIX...ada kesembuhan untuknya...

Untuk mendapatkan harga VIVIX yang  murah mudah saja...

Anda Beli 2 botol dengan secara mudah mendapat FREE KEAHLIAN + FREE postage + Bonus akan diberi oleh shaklee pada next month ...

Harga amat menjimatkan anda kerana anda dah menjadi ahli shaklee secara automaticnya..

ANDA nak membeli - Sebotol VIVIX pon boleh saja  RM 475.00 


Sekiranya berminat untuk mendapatkan  VIVIX SHAKLEE  ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp



2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.




#ShakleeSelayang
#ShakleeBatucaves
#ShakleeGombak
#kencingmanispulihdenganVivix
#penghantaranposdimanasaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan