23 Ogos 2023

BAHAN VIVIX

Salam sejahtera semua sebelum ni kakina ada share tentang Vivix shaklee kan. Entery kali kakina nak share pula apa bahan bahan yang ada didalamnya pula.Ramai yang kata ni sirup biasa je..Hisss no bukan biasa biasa ya..Dengan izin allah dengan ikhtiar diri insyallah dapat memberikan satu SENYUMAN yang terindah dalam hidup iaitu SIHAT seperti sebelumnya.




Jom sesama kita nilaikan bahan2 yang terkandung didalamnya. Sebenarnya ia ada 4 bahan yang kebanyakkannya kita sendiri tak pernah nampak di pasaraya ..If ada pon mukin di pasarraya ELIT boz harganya agak mahal. VIVIX produck PREMIUM ya.. Ia telah membantu ramai insan yang sangat memerlukan dengan memperbaiki taraf kesihatan mereka. Banyak testimoni yang telah dikongsikan oleh pengamalnya. Kajian saintifik mengenainya juga dibuat oleh 3rd party selain dari pihak Shaklee sendiri.

Mari kita tengok bahan2 yang di katakan PREMIUM dalam VIVIX tu ya.

4BAHAN YANG ADA DIDALAM VIVIX:

ANGGUR MUSCADINE






Anggur Muscadine / Anggur Muskat, adalah anggur liar yang sangat istimewa kerana kandungan dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksida dan mempunyai ciri-ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur jenis lain, Anggur Muskat mempunyai 40 kali ganda lebih Polifenol yang terbukti berfaedah untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, dan membantu melambatkan proses penuaan. Anggur Muskat ni juga mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser dan juga sebagai anti-virus serta anti-bakteria.



LOBAK UNGGU



Purple Carrot merupakan sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Purple carrot ni juga mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan yang sangat mustajab. Anthocyanins ni bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung serta penyakit-penyakit kronik yang lain. Asid klorogenik yang ada dalam purple carrot ni bertanggungjawab mengurangkan paras gula dalam darah.


ELDERBERY EUROPE




Nama saintifik bagi Elderberry ini ialah Sumbucus Nigra. Buah ni banyak tumbuh di kawasan Eropah, Amerika Utara, Asia dan Benua Inggeris. Elderberry ni sudah lama digunakan dikalangan pengamal perubatan tradisional. Kandungan Vitamin C yang tinggi di dalamnya membuatkan jus elderberry sangat bermanfaat dalam mengubati penyakit yang disebabkan oleh jangkita (infection) daripada virus dan bakteria. Selain itu juga, manfaat daripada jus elderberry ni ialah kemampuan untuk mencegah dan mengubati kanser, mampu meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan manusia, berupaya menurunkan kadar kolesterol untuk mencegah penyakit jantung, membantu mengatasi dan merawat masalah diabetes dan meningkatkan kesihatan jantung serta ginjal. 


JAPANESS KNOTWEES



Ia juga dikenali dengan nama saintifiknya Polygonum Cuspidatum, adalah tumbuhan berasal dari asia. Ia juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun ni adalah sumber komersial Resveratrol. Ia sering digunakan kerana manfaatnya untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan paras kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet serta membantu dalam proses mengurangkan berat badan.

Keempat-empat bahan semulajadi ini sangat bermanfaat dan telah digunakan oleh banyak pengamal perubatan di negara lain dalam membantu memberikan taraf kesihatan yang lebih baik.

**Vivix disahkan Halal oleh Islamic Services of America (ISA), badan pensijilan halal yang telah diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).**


Yang teringin nak perolehi VIVIX dan bagaimana untuk mendapatkan HARGA AHLI  atau nak mencuba BELI beberapa  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan