24 Ogos 2023

TESTIMONI VIVIX

Kali ni kakina nak share pulak beberapa TESTIMONI VIVIX yang  telah membantu ramai pesakit stroke, kencing manis, diabetes, kanser, darah tinggi, sakit sendi, daya tahan penyakit, SLE? 

Banyak testimoni dan review pengguna terhadap vivix shaklee dan kebanyakkan sangat berpuas hati dengan keberkesanan Vivix. Tetapi ingat VIVIX ni bukan ubat jangan salah anggap pulak ia,juga bukan uuntuk penyembuhan Tapi VIVIX membantu proses penyembuhan dan membantu tubuh lebih sihat. disuruh berikhitar





Vivix Shaklee ni dihasilkan daripada tumbuhan semulajadi iaitu anggur muscadine, purple carrot, european elderberry dan polygonum cuspidatum di mana 4 bahan aktif ini kaya dengan polifenol.

Menariknya, Vivix ni  sudah dipatenkan dan seemangnya trademark Shaklee tau. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.





KELEBIHAN VIVIX UNTUK KESIHATAN

Antara kelebihan Vivix adalah ;

Menggalak penuaan yagg sihat seperti awet muda dan anti-penuaan
Membantu mengelakkan kanser diaman Vivix membantu merencat sel kanser dari menjadi semakin serius dan merebak ke organ lain
Mengurangkan risiko penyakit jantung
Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi (melindungi saraf)
Mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
Membantu dalam proses penurunan berat badan
Menyokong kesihatan mata agar lebih sihat
Meningkatkan kesihatan imum badan
Menggalakan kesihatan keseluruhan

Dengan pengambilan Vivix sebanyak 1 sudu kecil setiap hari, anda akan dapat mersa kesan positif tau. Antaranya adalah lebih bertenaga dan awet muda.

Selain itu, Vivix Shaklee juga sangat memberi kesan positif pada pelbagai jenis penyakit kronik. Jom tengok beberapa  testimoni atau feedback yang mengambil serta minum VIVIX dalam masalah KENCING MANIS , ini sebahagian saja ya..banyak lagi sebenarnya - rata2 suka kan VIVIX.



















 

***Vivix disahkan Halal oleh Islamic Services of America (ISA), badan pensijilan halal yang telah diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).**

Yang teringin nak perolehi VIVIX dan bagaimana untuk mendapatkan HARGA AHLI  atau nak mencuba BELI beberapa  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan