17 Ogos 2023

MANAFAT VITAMIN E

Hai sahabt2..jom lapangkan fikiran sambil membaca. Kali ni entry kakina nak share tentang VITAMIN E Shaklee  parts ni BEST...siapa nak memiliki kulit yang cantik dan kelihatan lebih muda dari umur nya. Ramai wanita yang pentingkan kecantikan tetapi lelaki pon sama tau ada je yang inginkan pernampilan yang segar kulit cantik. 






BEST KE VITAMIN E Shaklee ni?
Sebenarnya ia sama seperti vitamin C, Vitamin E juga terkenal untuk kecantikan. Vitamin E sesuai untuk mereka yang ada masalah parut, bekas jerawat, kulit kering, kulit berjerawat dan berjeragat.

Apa tu Vitamin E ?
Vitamin E adalah sejenis vitamin larut lemak dan vitamin antioksidan yang sangat berkuasa yang tidak dapat dihasilkan tubuh. Ia boleh menghalang penuaan sebelum usia. Sudah tentu ramai yang ingin awet muda sentiasa kan?






๐’๐ฎ๐ฆ๐›๐ž๐ซ ๐ฆ๐š๐ค๐š๐ง๐š๐ง ๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐„
Minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang, biji-bijian , dan semua bijirin. Beras perang, makanan daripada jagung, telur, rumpai laut, hati yang dikeringkan, susu, oat, daging organ , kacang soya, ubi kentang, selada air, dan gandum .


๐Š๐ž๐ง๐š๐ฉ๐š ๐ฌ๐ฎ๐ฆ๐›๐ž๐ซ ๐ฌ๐ž๐ฆ๐ฎ๐ฅ๐š๐ฃ๐š๐๐ข?
Ini kerana ia lebih baik dan lebih mudah diserap badan berbanding sumber tiruan atau kimia (tidak dapat diserap tubuh sepenuhnya dan ini boleh menyebabkan toksik sekaligus mewujudkan sel-sel abnormal dalam tubuh badan).

Vitamin E Complex Shaklee pilihan terbaik kerana ia menepati garis panduan di atas.
Sumber semulajadi yang terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate.

Mengandungi 10 mg Selenium dan ia Lengkap sekali dengan Grape seed extract





Kakina suka share tentang shaklee product sebab vitamin2 nya memang sesangat bagus - ORGANIC - selamat untuk kita amalkannya ia terlalu berbeza dengan product2 lain tau..

Disini kakina nak share beberapa MANAFAT VITAMIN E Shaklee Diantaranya adalah

Melindungi jantung – Pengambilan harian 800IU Vitamin E Complex untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolifik, penyakit jantung dan lain-lain.

Anti Penuaan – 1 kapsul Vitamin E Complex sehari dapat membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garus halus, parut dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.

Anti Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1200 IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imu, menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.

Kelestarian Tenaga – Meningkatkan kelestarian tenaga dan seksual dengan membekalkan oksigen yang lebih. Lelaki sangat sesuai mengambil produk Vitamin E Complex.

Memperbaiki Arthritis – Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

Memperbaiki parut – Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Vitamin E Complex boleh diaplikasi terus atas kulit yang luka untuk mengurangkan kesan parut.

Menghalang Keguguran – Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan simdrom menopaus seperti hot flush. Digunakkan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.

Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif – Kajian pada tahun 1924, mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU – 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka


Jom - marilah kita tengok beberapa TESTIMONY/ FEEDBACK dari customer yang mengamalkan VITAMIN E shaklee, anda inginkan juga...marilah

























Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  dan ingin dapatkan harga ahli boleh hubungi saya KAKINA :
1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan