25 Februari 2019

KHASIAT ANGGUR MUSCADINE YANG ADA DALAM VIVIX ( Pengedar Batu caves Selayang )

Biasa yang kita tahu buah anggur kecik je...bulat dan bujur kan...
Tapi tahu tak ada buah anggur yang sebesar BOLA GOLF dengan harga yang sangat mahal...Mau tidaknya sebiji je pon dan bernilai RM 1++.00 larat ke nak beli? ada ke tu?

Ye betol memang ada....Anggur Muscadine yang menjadi salah satu bahan VIVIX...yang mana ia nya semua ada 4 bahan tau




MUSCADINE ANGGUR



Jom kita kenali lebih dekat lagi tentang ANGGUR MUSCADINE  - Kalau  nak tahu Anggur muscadine ni mempunyai 20 kromosom. Dengan pasangan tambahan kromosom, ia menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. 


ANGGUR VIVIX


Mengandungi resveratrol dan asid ellagik iaitu sejenis polifenol. Dua jenis bahan ini tiada dalam buah anggur biasa. Asid Ellagik ini berperanan menghalang atau menghentikan bahan kimia penyebab kanser, juga anti virus dan anti bakteria. 



VIVIX


Resveratrol dalam produk lain 20% sahaja. Tapi vivix ada 98% resveratrol ASLI. BERBEZA dengan anggur biasa, anggur muscadine mengandungi 5 KALI GANDA lebih resveratrol.



MUSCADINE ANGGUR

Lagi menarik kalau nak tahu kandungan yang tinggi FLAVNOID dan serat berbanding yang lain. RESVERATROL dalam 1 sudu Teh VIVIX sama dengan reseveratrol didalam 100 gelas wain yang kebanyakan orang Europah minum...


Kajian Professor Harvard membuktikan resveratrol kalau di gabung dengan polifenol akan jadi 10 kali lebih BERKESAN dan POWER. Vivix ada 15 jenis POLIFENOL.

Tengok kan juga nampak kan betapa mahalnya ramuan vivix itu sendiri, fungsi dan sifat anggur muscadine itu sendiri..

Jadi harga memang laa setanding dengan kualiti kan..kalau nak menikmati kebaikan anggur muscadine atau muscat ini di dalam satu botol yang mudah dan penuh kebaikan, minum jer VIVIX 


Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  VIVIX SHAKLEE  ini boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini



Pengedar :- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan