23 Jun 2023

PENGEDAR SHAKLEE RAWANG PERDANA SELAYANG BATU CAVES

Hai semua , Apa khabar ? Moga moga semua berada di dalam kesihatan yang baik baik ya

Saya memperkenalkan diri dahulu ya - nama sebenar adalah Sarinah Hashim boleh aja panggil dengan nama kakina or ina .

Saya sebenarnya adalah anak jati Johor tetapi sudah menetap di Selangor selama 30 tahun semenjak berkhawin . Alhmdulillah saya dikurniakan 3 orang anak yang mana 2 daripadanya sudah berkhawin dan kini saya bergelar seorang nenek kepada 3 orang cucu.

Sekarang saya menetap di Rawang perdana , yang mana sebelum ni di Pinggiran Batu caves saja. 




Saya mengenali Shaklee pada penghujung tahun 2014 di mana ketika itu kulit wajah saya bermasalah dengan jerawat kusam. Dari situ lah saya mula mengamalkan product shaklee. Vitamin C shaklee adalah product pertama saya kenal yang mana sebelum ni memang saya tak percaya dengan apa apa pon tentang vitamin or supplement.

Selepas beberapa bulan saya mengamalkan vitamin C shaklee, saya sedar betapa perlunya badan kita untuk mengambil vitamin terutama vitamin C. Ini kerana badan kita tak boleh menghasilkan vitamin C dengan sendirinya. Alhmdulillah dari mengamalkan vitamin C shaklee badan saya kurang diserang demam selesma juga batuk yang paling ketara adalah JERAWAT dimuka saya mula berkurangan KULIT semakin bersih . Siapa sangka saya adalah seorang nenek cucu 3 orang sekarang.

Satu persatu saya ambil juga mengamalkan product shaklee, saya yakin dengannya kerana shaklee adalah product organic dan selamat untuk kita amalkan..Vitamin C , ESP , B-COMPLEX, OSTUNETRIX   diantara product shaklee yang kekal dengan saya selama 9 tahun . Alhmdulillah saya sihat hingga kini...dari situ lah saya jadi terbusiness shaklee sebab saya suka dengan kesan nya bila kita konsisten mengamalkannya.

Saya juga masih bekerja fulltime dan berbusiness partime dalam shaklee, alhmdulillah income sampingan ada jika kita rajin.

Pada sesiapa yang nak menjana income or nak makan sendiri product shaklee , saya alu alukan . THE BEST bersama shaklee tau..Dan pada sesiapa nak mencari product shaklee di kawasan berdekatan anda terutamanya #rawangperdana boleh DM kakina ya.

Yang nak ordr dan hantar melalui pengeposan juga courier services boleh je , ia tak menjadi masalah tau..mudah n pantas kakina buat.











Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...


Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan