25 Jun 2023

TESTIMONI SHAKLEE - KULIT BERJERAWAT BERJERAGAT

Testimony or feedback diri sendiri yang membuat kan diri saya terus setia dengan shaklee. JERAWAT KULIT KUSAM KULIT BERMINYAK tu faktor utama mengapa saya tekad mengamalkan shaklee. Ramai je pengguna shaklee asalnya memang tak makan shaklee. Ramai juga mendapat hasil yang terbaik dari mengamalkan product shaklee terus meneruskan mengamalkan hingga sekarang.

Tahu tak mengapa ramai yang masih setia dengan shaklee , ini bukan kerana terpaksa tau..Kalau nak tahu ni kerana keberkesanannya bila kita konsisten dengan sesuatu product lelagi product tu sesangat lah bagus untuk kluarga juga diri sendiri. Tak salah kita share kesannya pada diri kita, sebab kita dah cuba bagus kepada orang ramai.

Macam kakina dulu2 memang tak suka apa pon ubat juga vitamin mahupon supplement . Kakina lebih taksub dengan jamu jamu yang ada almaklumlah dulu2 mana kenal semua benda lelagi tinggal dikampung yang pendalaman sekali sekali keluar ke pekan nampak pulak kedai jamu..mau tak kesitu lagipon mak pon mengamalkan jamu tradisional hinggalah kakina berrumahtangga dan berpindah ke bandar besar. Dari situ lah bila bekerja ramai pulak yang kakina tengok kulit mereka cantik bersih.




Pernah terdetik mencuba membeli dan pakai product yang banyak testimoni kata kulit cantik bersih..Tapi nah apa yang dapat.? Kulit muka kakina mengelupas kering dan mula lah timbol anak2 jerawat dan mula juga jeragat mencanak naik.

Ni bukan je percubaan menggunakan product skincare entah apa jenis..yang dok fikir nak kulit cantik TETAPI jadi tak cantik adoooo MENYESAL tak guna KEMURUNGAN berlaku STRESS pon mula ada..lagi banyak mencuba membeli.

Akhirnya OCTOBER 2014, kakina try googel tentang shaklee- dari situ lah kakina berkenalan dengan VITAMIN C shaklee atau lebih dikenali dengan nama SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS.


Mula mula ambil VITAMIN C agak rasa tak yakin sebab tiada kesannya Tetapi atas nasihat yang terbaik kakina teruskan..sikit demi sedikit nampak perubahan pada wajah kakina juga kesihatan kakina. Kalau dahulu kerap bersih batuk selesma..benda benda gitu nampaknya mula meninggalkan badan kakina. Nak dapat benda benda gitu memang payah hingga lah syarikat tempat bekerja kakina dok kata mengapa susah sangat nak tengok u ambil cuti sakit ya? 

Dan paling kakina gembira pernah 1 hari kakina berjalan dengan anak sulung , kawan anak sulung dok tanyer "hafiz tu siapa ? kakak ke? Alamak tu mak aku lah. WOW superise kan...jauh beno lah wei ...mak dan anak lah bukan kakak adik heeee..perasaan gak ketika tu rasa muda padahal udah TUEK.

2014 hingga kini masih setia , kakina seklurga sememang pilih product shaklee terutamanya VITAMIN C sebab sebotol if seorang makan boleh tahan 6 bulan tau..JIMAT.




Vitamin C Shaklee atau dengan nama sustained release vita-C plus banyak sangat membantu dalam kesihatan juga kulit kita . Nk tau mengapa , yang sebenarnya badan manusia memang tak dapat menghasilkan kolagennya sendiri tau.

Ia juga membantu mencerahkan kulit dengan lebih sekata. Membantu mengatasi masalah kulit akibat kerosakan daripada terdedah kepada UV matahari. Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif. Mempercepatkan penyembuhan luka, ulser atau melecur

Selain itu banyak lagi kebaikkan yang kita akan dapat bila mengamalkan vitamin C shaklee ni, ia bukan satu tapi banyak sekali tau..tak caya jom baca habis kan blog kakina 

Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen.

Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.

Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari.

Mencerahkan kulit secara sekata.

Memperbaiki kulit yang berjerawat.

Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat.

Pemulihan luka, melecur dan ulser.

Berfungsi sebagai agen anti-radang.


Best kan, banyak yang kita dapat dari nya..pe lagi sayang diri sayangi wajah sendiri.







Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...


Pengedar- Rawang Perdana , Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan