6 Ogos 2020

PENGEDAR SHAKLEE BATU CAVES SELAYANG GOMBAK Dari tahun 2015 Hingga Sekarang

Saya adalah merupakan Pengedar Shaklee Batu caves Selayang Gombak . Berpengalaman sebagai pengedar shaklee semenjak 2015 lagi .

Nama saya adalah Sarinah Bte Hashim dan lebih dikenali dengan panggilan KAKINA sahaja.  

Jangan risau yang sudi membeli vitamin shaklee dengan saya , saya akan pastikan - product shaklee tu adalah ORIGINAL bukan dari orang tengah atau beli di shoope serta Lazada. Yang nak buat pengeposan ,saya akan buat penghantaran terus pada alamat yang diberi pada saya. Vitamin shaklee dah pasti yang baru dan tiada rosak.



 
 

Kakina ada beberapa set  produk yang popular yang turut ada dalam rangkaian Vitamin Shaklee adalah:

  1. Set GASTRIK
  2. Set GERD
  3. Set TIBI / BATUK KERING
  4. Set KULIT CANTIK / BUDGET /PREMIUM
  5. Set KESUBURAN
  6. Set IBU HAMIL
  7. Set BERPANTANG
  8. Set Tenaga Untuk Badan Lesu
  9. Set Tambah/Kawal Berat BadaN


Pengedar shaklee Batu caves Selayang


Biasanya kakina buat penghantaran terus ke rumah atau jumpa dimana saja , jika customer nak vitamin shaklee. Diantara kawasan yang biasa kakina buat penghantaran adalah seperti berikut :-

1. SELAYANG BARU
2. TAMAN SELAYANG
3. KAMPUNG NAKHODA KANAN / KIRI
4. KAMPUNG LAKSAMANA
5. KONDOMINUM SIMPONY HEIGHT
6. APARTMENT LAKSAMANA PUTERA
7. APARTMENT SRI GOTONG
8. BATU CAVES
9. SUNGAI KERTAS
10. PINGGIRAN BATU CAVES
11. TAMAN SERI GOMBAK
12 TAMAN INDUSTRI BOLTON
13. TAMAN KOPERASI POLIS 1
14. TAMAN GREENWOOD
15. SUNGAI PUSU
16. TAMAN SELAYANG INDAH
17.TAMAN AMANIAH
18. TAMAN JASA UTAMA
19. SELAYANG MUTIARA
20. TAMAN WILAYAH


Selain tempat-tempat diatas kakina juga buat penghantaran dimerata tempat seperti NEGERI SEMBILAN , JOHOR, KELANTAN ,PERAK, TERENGGANU, SABAH , MELAKA dan juga PAHANG. 

Jangan risau setiap penghantaran yang kakina buat pasti sampai ditangan anda dengan selamat..Normaly kakina guna perkhidmatan GDEX , POSLAJU, J& T atau SKYNET.

Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan